Gitarhm Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hei! Trenger andre spillere for å gjøre ferdig de siste online challengene! Lurte på om noen er interresert. Isåfall, legg til arh-m, og skriv at du er fra diskusjon Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Tenker du på den hvor dere skal være 8 stk på stadioen? Isåfall ville jeg funnet partnere her: http://www.ps3trophies.org/forum/burnout-paradise/7371-trophy-boosting-thread-469.html Jeg fikk det til ganske raskt ved å spille med folk derfra. For alle de andre random challengene burde du på connecte online eller starte som vert så kan du bestemme hvilke challenges som skal spilles. Bare vent litt så connecter folk seg til deg. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Er vanskelig å få såppas mange til å bli med og bli. Derfor er det bedre folk man "kjenner". Tenker ikke på baseball stadioen, tenker på freeburn challenges. Har 469/500, snart ferdig! Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Ja det er litt surt. Mange som surrer rundt og dropper å gjøre målene. Fungerte ihvertfall for meg og være host så fikk jeg inn randoms og fullførte alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå