Eriksendrul Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Tenkte jeg skulle ringe dama i spania , Men hvem er det egentlig som betaler ? Jeg skjønner lite av prisene jeg finner på hjemmsia til Djuice , Men er det hun som betaler for at jeg ringer ? siden det er jo hu som er i utlandet . Isåfall hvor dyrt hadde en 5-10 minutters samtale vært sånn ca `? Endret 29. august 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 så lenge hun har norsk nummer betaler du som om det hadde vært innenlandssamtale mens hun betaler for oppkoblingen Norge -> Spania. husker jeg ikek helt feil fra da jeg ferierte der nede er det cirka halv pris kontra hvis hun hadde ringt deg andre veien. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 så det er billigere for meg og ringe hu en hu og ringe meg mener du ? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) http://www.telenor.no/privat/mobil/priser/utlandet/land.jsp?id=71493&land=Spania 10 minutter koster altså ca. 11 kr. For henne. Endret 2. august 2011 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 For henne da eller for meg ? Jeg tenkte og få greie på hvor mye både hun og jeg må betale . Men takk Elmo =) Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Ringer du henne betaler du vanlig takst, i tillegg betaler hun 1,07 pr. minutt. Ringer hun til deg betaler bare hun, og da er taksten 3,39 pr. minutt. Endret 2. august 2011 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå