???/ Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Bildet er fra nordvestlandet et sted. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Har ikke redigert så mye, det er bare et helt magisk flott natur jeg opplevde på min ferie i Juni. Norge er et vakkert land. Bildet er tatt fra Bussen mellom Bergen og Ålesund. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Fin natur og speiling! Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Hei Ser at de andre skryter veldig av bildet ditt. Det kan jeg ikke være helt enig i. Her synes jeg hele bildet ser litt rart ut - teknisk - har du lagt på ett eller annet filter her - det ser ut som en dårlig HDR-etterligning. Horisonten er også sjev - den bør rettes opp, jeg ville også kuttet vekk halvparten av speilingen - den tar altfor mye av oppmerksomheten av helheten i bildet. Jeg vil nok tro dette var vakkert med det blotte øyet, men når du fikk se bildet da var det noe helt annet, men det går sikkert flere busser den veien slik at muligheten til å få tatt et «mye bedre bilde» vil by seg. Jeg har vanskelig for å se noe bra i dette bildet annet enn motivet. Sorry RAK-foto Endret 3. august 2011 av RAK-foto Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Flott landskap med fin speiling. Syns fargene dine blir for blasse og lyset for flatt. Midt på dagen? Komposisjonen er fin. Lenke til kommentar
???/ Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Takk for kommentarene. !! Lenke til kommentar
???/ Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Rak-Foto. Det er smak og behag, men takk for tilbakemeldingen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg