Gå til innhold

Truer med å aksjonere i terrorofrenes begravelser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I USA ble det laget en lov som gjør at dem må holde seg 100meter ifra begravelsen, men det betyr at dem som er i begravelsen kan se og ikke minst høre disse menneskene. Og det er uakseptabelt mener jeg...håper om dem kommer til Norge at politiet slår hardt og raskt ned på dem å fjerner dem.

For hvis ikke så er det nesten garantert folk som vil gå til angrep på dem..en er ikke vandt til gale hjernevasket kristene på samme måte i Norge som i USA. Det kan bli meget meget stygt......

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er personer som lever i et ekstremt innelukket samfunn uten noen form for virkelighetsforståelse. De prøver å få oppmerksomhet ved å opplyse alle om at de kommer til helvete. La dem trolle ivei, det beste vi kan gjøre er å ignorere dem totalt.

Hvis ingen bryr seg, har de da noen grunn til å holde på? Av og til er likegyldighet beste medisin.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ikke særlig smart av dem hvis de dukker opp i Norge og holder sine aksjoner under begravelsene. Da må de regne med riktig motstand. Sånne folk skal ikke gjøre akkurat som de sjøl vil hvis de viser seg her Norge. Vi skal ikke være så altfor snille, men sette oss i respekt. På en annen side vil jeg fraråde å ty til direkte voldsbruk, men likevel oppfordre folk til å gi disse forskrudde svina en skikkelig lærepenge som å spyle de ned med stinkende gjødsel. Det finnes sikkert en og annen bonde med traktor som kan fikse det der.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis de faktisk gjør dette.... La meg sitere Johan Fredriksen, stabssjef ved Oslo politidistrikt:

Hvis de gjennomfører det de truer med, så kan jeg bare bekrefte at det er en av verdens mest dårlige ideer for øyeblikket.

Hvis de gjør det, håper jeg at de blir høflig, men bestemt vist vekk fra området. Og hvis de nekter, kan det hende de blir høflig, men bestemt mørbanket og rullet under en busk i nærheten til begravelsen er over.

Selv om jeg sjeldent oppfordrer til vold, kan jeg lett se at det koker over for folkene i begravelsen. En stor gruppe virkelig sinte nordmenn er det sjeldent man ser, men i dette tilfellet vil disse tullingene ha jobbet hardt for å få det til (kombinert med nær grenseløs idioti og fantastisk dårlig timing), så i dette tilfellet mener jeg de så absolutt fortjener alt de klarer å trekke til seg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Kristenfanatikere vil aksjonere i begravelsene etter terroren på Utøya og i Oslo fordi de mener Norge selv har skyld i de tragiske hendelsene. – Dette er hinsides enhver sunn fornuft, sier politiet.

http://www.nrk.no/ny...erden/1.7734694

Tror jeg blir kvalm :sick:

Ja, veit du.... De IDIOTENE der, de har gjort mye faenskap gjennom tidene... De har faktisk forsøkt å ødelegge begravelsesermoniene til amerikanske soldater.

De er også "America's most hated family'" (Bruk det som søkeord....)

Blir kvalm selv... Disse er helt ekstreme. De er fulle av faen, og høye på Jesus......

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Vi må møte dette med åpenhet og mer demokrati, ikke mer regler og lynsjestemning!!!!!!!!!!

Nei. Siden det er barn tilstede. Den gale familien har jo med sine barn på 4-5 år... Da kan vi ikke ha lynsjestemning. Men dersom det ikke var små barn til stede, og jeg kom over disse, så tror jeg at jeg ville ha kastet stein etter dem. :)

Lenke til kommentar

I USA ble det laget en lov som gjør at dem må holde seg 100meter ifra begravelsen, men det betyr at dem som er i begravelsen kan se og ikke minst høre disse menneskene. Og det er uakseptabelt mener jeg...håper om dem kommer til Norge at politiet slår hardt og raskt ned på dem å fjerner dem.

For hvis ikke så er det nesten garantert folk som vil gå til angrep på dem..en er ikke vandt til gale hjernevasket kristene på samme måte i Norge som i USA. Det kan bli meget meget stygt......

Er redd for det, ja. Dersom en kammerat av meg var blitt drept på Utøya, og de dukket opp i begravelsen hans. Da ville jeg brukt vold mot dem. Jeg ville røsket tak i en av plakatene deres så ville jeg ha slått "Guds hat" inn i knollen deres, og sagt: "Hvorfor stopper ikke Gud meg fra å gjøre dette?" Jeg ville panket og slått dem i hodet, og gjentatt samme setning: "Hvorfor stopper deres Gud meg fra å gjøre dette mot dere?" Så ville jeg vel antageligvis tatt hånd om av Politiet, men det hadde vært vel verd det. Disse idiotene må møte voldelig motstand. For disse gir seg faen ikke! De er så fulle av alt hatet til den allmektige, at de fortjener å bli bokstavelig talt sparket fysisk ut av landet.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Hva sier norsk lov om demonstrasjoner ved/mot begravelser? Er det regulert?

Deres grenseløse intoleranse, arroganse og idioti er åpenbar. Men de bør ikke stoppes ved grensen og de bør ikke nektes å protestere med mindre det er ulovlig.

Ytringsfriheten bør være så total som overhodet mulig. Idiotene får merke vår avsky, men bør ikke merke vår vold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...