halaa Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 mobile24.no skal egentlig være en glad nyhet til de som er ute etter bruktbiler, og lurer på om hvor mye må de punge ut for å få bilen på norskeveier. alle avgifter er ferdig beregnet. men har noen erfaring fra denne netsiden fra før? 1 Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Ble lansert for noen dager siden. Kikket bare såvidt på den, men har ingen erfaring. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hei, denne var drittøff! Takk for tips! På tide å pensjonere Tysk-Norsk ordboken og casiokalkulatoren... Tunge biler med kraftig motor er jammen dyr å importere.... Biler med 1.6 TD er ganske rimelig, som Citroen Grand C4 Picasso. 1 Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Verdens kuleste side etter eBay har nå kommet til Norge! 1 Lenke til kommentar
OnkelData Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Finner ikke alltid de samme bilene på mobile24.no som på den tyske.... det er litt bekymringsfullt. Flere som har samme erfaring? Lenke til kommentar
mobile24_no Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Hei OnkelData I vårt standard søk har vi ekskludert biler som ikke står i Tyskland og biler som har skade. Under avansert søk kan du velge å ta de med i søket. mobile.de viser kjøretøy fra alle land, også de som har skade i sitt standard søk. Derfor får du forskjellig antall treff. Håper det var oppklarende. Mvh mobile24.no Endret 3. august 2011 av mobile24_no 2 Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 lurer på om hvor mye må de punge ut for å få bilen på norskeveier. alle avgifter er ferdig beregnet. men har noen erfaring fra denne netsiden fra før? Hvem er de? Og hvilken bil? Mobile er alle bilinteresserte sin dagdrømside Lenke til kommentar
mobile24_no Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 lurer på om hvor mye må de punge ut for å få bilen på norskeveier. alle avgifter er ferdig beregnet. men har noen erfaring fra denne netsiden fra før? Hvem er de? Og hvilken bil? Mobile er alle bilinteresserte sin dagdrømside Du finner oss her: www.mobile24.no Mvh mobile24.no Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hva er ca fraktpris på motorsykkel fra tyskland? Lenke til kommentar
mobile24_no Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hva er ca fraktpris på motorsykkel fra tyskland? Sjekk med www.ojt.no Mvh mobile24.no Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Du misforstod hva jeg siktet til herr/fru mobile24_no Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Siden har helt klart forbedringspotensiale. Hver gang jeg forsøker å gå tilbake til søkeresultatene, kommer jeg tilbake til startsiden. Irriterende. Ellers hadde det vært fint med menneskelig kvalitetssikring av oversettelsene, men det blir et spørsmål om kostnader. Lenke til kommentar
mobile24_no Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Siden har helt klart forbedringspotensiale. Hver gang jeg forsøker å gå tilbake til søkeresultatene, kommer jeg tilbake til startsiden. Irriterende. Ellers hadde det vært fint med menneskelig kvalitetssikring av oversettelsene, men det blir et spørsmål om kostnader. Hei Takk for tilbakemeldingen. Det skal vi få ordnet. Tips; prøv å benytt navigasjonen inne i siden isteden for tilbake knappen i nettleseren. Mvh mobile24.no Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Etter mye snakk om McLaren F1 i en annen tråd samt at de jo er ute med en helt ny modell, tok jeg en tur til mobile.no for å sjekke, men merket ser ikke ut til å være representert? Det mangler også prisberegning på mange biler. Ikke bare på nye fantasibiler, men også på noen eldre som f.eks Mercedes S-klasse fra 90 tallet. Flott side, som det har vært behov for lenge, men den trenger altså litt jobb. Det The Gnome nevner er et godt eksempel. Siden kunne også hatt godt av å kunne brukes knirkefritt med mobil. Den menyen på venstre side som man bruker til å velge 1 gang reg, kilometer osv, (genialt på pc) funker ikke på Androiden min. Lenke til kommentar
mobile24_no Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Etter mye snakk om McLaren F1 i en annen tråd samt at de jo er ute med en helt ny modell, tok jeg en tur til mobile.no for å sjekke, men merket ser ikke ut til å være representert? Det mangler også prisberegning på mange biler. Ikke bare på nye fantasibiler, men også på noen eldre som f.eks Mercedes S-klasse fra 90 tallet. Flott side, som det har vært behov for lenge, men den trenger altså litt jobb. Det The Gnome nevner er et godt eksempel. Siden kunne også hatt godt av å kunne brukes knirkefritt med mobil. Den menyen på venstre side som man bruker til å velge 1 gang reg, kilometer osv, (genialt på pc) funker ikke på Androiden min. Hei toro3 Takk for tilbakemeldingen. Merket Mclaren er representert, men modellen F1 er p.t. ikke til salgs i tyske eller norske mobile. Vi kommer mest sannsynlig til å bli ferdig med prisingen av S klasse 91 - 01 i løpet av neste uke. Håper du kan vente til da:) Kjør forsiktig! Mvh mobile24.no Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Der hadde merket dukket opp, ja. Litt av en jobb dere har foran dere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå