Initium Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Fins det noen tastatur, helst trådløse, der man kan kjøre 2 pc fra samme tastatur ? Evt med en liten tastecombo eller noe for å velge hvem " mottager " som skal få signalet inn ? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Fins det noen tastatur, helst trådløse, der man kan kjøre 2 pc fra samme tastatur ? Evt med en liten tastecombo eller noe for å velge hvem hvilken " mottager " som skal få signalet inn ? Det du trenger er nok en KVM switch. Da trenger du kun en monitor for maskinene også. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Jeg kan på det sterkeste anbefale Synergy. Fungerer på Windows, Linux og MacOS (også på tvers av plattformer). Du velger hvilken PC som skal fungere som server (den som har tastaturet tilkoblet) og setter den andre opp som klient. Det er utrolig enkelt og det trengs ingen konfigurering (hvert fall ikke hos meg). Du kan så bare føre musa opp/ned/høyre/venstre og musa dukker så opp på den andre maskinen. En lifesaver for meg som har en HTPC koblet til TVen og en laptop i sofaen. Dermed slipper jeg å ha det trådløst tastatur og mus liggende å slenge for å styre HTPCen ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå