techn9e Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Hei, jeg har en nettverk hjemme og jeg kjøpte en trådlød access point som jeg vil sette i annet rom. Jeg har denne ruteren: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=350214 Denne AP: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=338819 Jeg får ikke til å sette opp AP trådløst, jeg vil at AP kobler seg til ruteren og sender signaler videre skal jeg forrandre noen innstillinger på ruteren? I så fall hvilket? Hva skal jeg forrandre i instillingene til AP? Jeg er helt nybegynner på dette området som dere kan se og jeg finner ikke noen hjelpsomme guider i google, så hadde vært fint med en liten guide fra noen her som har peiling. Endret 2. august 2011 av techn9e Lenke til kommentar
techn9e Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Noen som har peiling? Trenger hjelp fort.. Lenke til kommentar
techn9e Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Noen som kan hjelpe meg?.... Jeg komm inn i AP, men det jeg ikke skjønner er hvordan jeg skal koble accesspoint til min ruter. Skal accesspoint stå på "repeater mode" eller noe annet, jeg prøvde alle de forskjellige "moodes" , og den fant min ruter i noen av modes også, men jeg klarte aldri å koble til min ruter. Er det noen instillinger jeg må forrande noen steder på min ruter eller accesspoint son DNS eller noe? Endret 4. august 2011 av techn9e Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hva står det i manualen ? Lenke til kommentar
techn9e Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 I manualen stod det nesten ingenting, men nå funket det etter mange forsøk! Har bare problemer med at jeg faller ut av accesspoint etter hvert 10 sekund, men når jeg restarter den så går den kjempe bra med full signalstyrke lenge. Kan være at accesspoint er defekt, vet ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå