Gå til innhold

DVD Ripping (nybegynner)

Anbefalte innlegg

Jeg har noen barnefilmer som jeg ønsker å få på harddisken. Noen som har tips om et superenkelt gratis program til DVD ripping?

Og hvordan gjør jeg det med kopisperrer?

Jeg har lastet ned Winx DVD ripper og K-Lite codec pack men det står likevel at dvden er sperret. Jeg gjør jo kanskje noe feil. Vet ikke helt hvordan jeg skal bruke den codec pakken da... er den ikke bare å installere?

Tror jeg trenger hjelp på laveste nivå når det gjelder dette. Har prøvd å google en del etter hjelp men det var ikke så enkelt som man skulle trodd.

Blir veldig glad om noen kan hjelpe meg litt på vei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er jeg med på. John Johansen ble frifunnet, man kan bruke slike programmer som kopierer en DVD. Det skal være en enkel operasjon. Rippeprogrammet tar seg av DeCSS kopisperren.

Så vi kan diskutere hvordan slike programmer brukes. Men hvis det må andre metoder til, så kan det være at de ikke er lovlige. Jeg vet foreløpig ikke.

Lenke til kommentar

Har drevet på med det samme i det siste.

BitRipper fungerte greit 1 gang, men tror antivirusen tok det elns for nå er alle filene til programmet borte :dontgetit:

DVDX er og ett enkelt å kjekt program, men på noen filmer får man bare feilmelding etter feilmelding..

Nå skal det sies at jeg har rippet VHS filmer som er brent på DVD, og at kansje DVDX ikke er så glad i hjemmelagde dvd'er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...