Gå til innhold

mekanisk tastatur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke lett å velge, nei. Selv gikk jeg for et Filco Majestouch 2, tenkeyless Cherry Brown.

Hadde ikke testet noen av tastaturene på forhånd, men husker cherry blue lyden fra tiden da datamaskiner var synonymt med IBM standarden og datautstyret var konsekvent i fargen beige :)

-Kan ikke si jeg angrer på valget!

Brune bråker også en del, selv om jeg vil karakterisere dette mer som musikk, - etter en nerd sitt synspunkt.

Cherry Blue bråker betraktelig mer... (Men også her er denne lyden digg på en måte)

Kunne kanskje vært litt mer tactile taster, men de er meget lette å trykke på, og fungerer helt nydelig i forhold til gummi-billig-tastaturer!

Filco tastaturet er forøvrig utrolig sexy og usedvanlig godt bygget!

Totalt så kostet det meg nærmere 1600kr, med moms og alt fra keyboardco.com

-Og jeg angrer ikke et sekund :thumbup:

filco.jpg

Endret av Menkromsen
Lenke til kommentar

Ikke lett å velge, nei. Selv gikk jeg for et Filco Majestouch 2, tenkeyless Cherry Brown.

Hadde ikke testet noen av tastaturene på forhånd, men husker cherry blue lyden fra tiden da datamaskiner var synonymt med IBM standarden og datautstyret var konsekvent i fargen beige :)

-Kan ikke si jeg angrer på valget!

Brune bråker også en del, selv om jeg vil karakterisere dette mer som musikk, - etter en nerd sitt synspunkt.

Cherry Blue bråker betraktelig mer... (Men også her er denne lyden digg på en måte)

Kunne kanskje vært litt mer tactile taster, men de er meget lette å trykke på, og fungerer helt nydelig i forhold til gummi-billig-tastaturer!

Filco tastaturet er forøvrig utrolig sexy og usedvanlig godt bygget!

Totalt så kostet det meg nærmere 1600kr, med moms og alt fra keyboardco.com

-Og jeg angrer ikke et sekund :thumbup:

filco.jpg

kult!

ja, var nesten så jeg bestilte meg tastatur med brune switcher selv, men de hadde ikke det på lager.. trives uansett med blå switcher så kan ikke klage

skikkelig solide saker ja, er fremdeles storfornøyd :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...