s_o_s Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 http://www.agot-genesis.com/ Skulle ifølge gamer.no vært ute nå, men ingen dato er (så vidt jeg kan se) offisiell. Virker spennende med tanke på at det nødvendigvis ikke er den med størst hær som kan vinne, men er RTS et riktig valg eller burde det heller vært rundebasert ala Civilization? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Iflg spill.no så kommer det i fjerde kvartal i år, så forhåpentligvis i oktober. spill.no/gameofthrones Personlig skulle jeg utvilsomt ønske at det var turn-based og ikke RTS ja. Har vel uansett ikke veldig gode erfaringer med spill basert på filmer/serier så holder ikke pusten fram mot lansering akkurat. Men hvem vet, kanskje Cyanide Studios overrasker? Lenke til kommentar
dredg Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Må si et GoT spill frister veldig, men er ikke overbevist om at de har tatt riktig rute med dette spillet. Jeg kunne kanskje tenkt meg noe mer i Total War stilen. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Det sakl forresten også komme et rollespill http://www.gamer.no/artikler/82080/a-song-of-ice-and-fire-blir-rollespill/ Ellers så må jeg si at jeg gleder meg veldig til Genesis Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Da var slippdatoen klar! Spiller melder sin ankomst 29 sept. http://www.gamer.no/artikler/93796/a-game-of-thrones-melder-sin-ankomst/ Flere nye bilder på Gamestop også: http://www.gamespot.com/pc/strategy/a-game-of-thrones-genesis/images.html Endret 8. september 2011 av Thoto79 Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Lover veldig bra at det har så å si kommet null informasjon selv om det er to dager til det liksom skal komme ut.. Ikke engang bittelitt gameplay, noen få bilder er ute. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Er nok en kalkun dette tenker jeg dessverre ;( Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Nei den siste trailern blåste meg ikke av stolen akkurat: http://www.gamereactor.no/grtv/?id=12482 Har fått fint lite innblikk i gameplay eller noe som helst syntes jeg, de første omtalelsene/anmeldelsene av spillet blir interessante Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Det er vistnok folk som har fått spillet i posten men som venter på at steam skal la dem installere. Men ekstremt merkelig at det ikke finnes en eneste omtalte/preview eller noe gameplay ute. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hmm, har mine tvil til denne. Får vel følge med på om det kommer anmeldelser etterhvert. Den ene brukeren på metacritic var iallfall veldig negativ. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Har trålet nettet og utrolig nok ikke funnet en eneste preview av spillet... Blir naturlig nok mindre blest rundt ett spill som blir laget av ett ukjent firma (Cyanide), tenker det hadde vært litt mer action her om det var Bethesta som jo opprinnelig fikk oppdraget i å lage spillet men ikke hadde tid pga Skyrim. Drister meg til å tro at sluttproduktet hadde blitt noe ganske annet også Får vel noen anmeldelser iløpet av en uke eller to... om noen gidder å skrive en da... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Dette er et RTS da, så bethesda hadde ikke laget dette spillet uanz. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Dette er et RTS da, så bethesda hadde ikke laget dette spillet uanz. Nei hadde nok blitt ett ganske annet spill (RPG) med samme navn isåfall ja. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Nei, det hadde det ikke fordi det lages et RPG allerede nå, og det er det spillet Bethesda hadde laget isteden. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Ahh nemlig, hadde blitt laget parallelt uavhengig av dette det da. Vet du hvem som utvikler det? Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Er Cyanide det også. Men ikke samme folk tror jeg. Om RTS'en var Montreal så er vel RPG'en Paris, eller motsatt. http://en.wikipedia.org/wiki/A_Game_of_Thrones_%28role-playing_video_game%29 Endret 29. september 2011 av Godsaker Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Nå? Er det noen som har fått trykket i noen timer og som gidder å komme med sitt førsteinntrykk av spillet? Frykter det værste og håper på det beste.. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Du kan alltids lese brukeranmeldelsene på metacritic om det ikke er noe annet å finne. Har kommet noen flere nå. http://www.metacritic.com/game/pc/a-game-of-thrones-genesis/user-reviews Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Takk. Fått en blandet mottakelse foreløpig for å si det pent.. Var vel som ventet Lenke til kommentar
s_o_s Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Skuffende. - Klarer ikke å skape noen som helst atmosfære. - Animasjonene er dårlige - Ingen navn alla Winterfell, Casterly Rock - Alle hovedbaser er bare Feudal Homes - Stort fokus på diplomati - men det føles slett ikke som diplomati. Føles ikke forskjellig med å sende et sendebud eller en gruppe men-at-arms - Kampene er ofte korte -> Noen vinner før det i det hele tatt er blitt krig - Det føles ut som det bare dreier seg om capture the nodes = win spill. Ikke taktisk krigføring med diplomati og svik. - Stein, saks, papirkrig - ikke negativt i seg selv, men føles ikke helt bra - Når du spiller hele mappet i multiplayer (Westeros) er det knudrete og tungvint å holde fokus. Er du f.eks Stark kan du alliere deg med Martell hver gang, for dere kommer aldri til å møte i krig allikevel - Giftemål: Send en nobel kvinne til en landsby og vips.... - De forskjellige enhetene føles ikke forskjellige. De gjør forskjellige ting, men det er det samme: send unit X til by Y = profit. Enten det er rogue, spy, emisary eller guardsmen. - Mange bugs. Dette er etter 6-7 timers spilling. Jeg VIL ikke åpne spillet, men jeg tvinger meg til det for jeg har virkelig lyst til å like det. Det er bare veldig vanskelig. Det er følelsen som mangler, og som skuffer mest. Det føles ikke ut som diplomati når jeg sender en mann til en by og thats it. Det er ikke et spill jeg har eller har hatt mer lyst å like noengang, men jeg får det desverre ikke til... enda. Jeg skal fortsette å prøve! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå