Rolf Kristensen Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Metallvannymfe Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Flott makro fra deg Rolf! Her kommer det metalliske på vannymfen godt frem. Jeg liker hvordan bakgrunnen er behagelig ute av fokus, og fremhever insektet godt. Plasseringen av vannymfen som en diagonal i bildet gir en god komposisjon, mulig det er bittelitt trangt nederst i høyre hjørne der insektet slutter? Ellers fint gjennomført Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Fint med en god komp,ser for meg ut som det er noe med fargene på nymfen,uten det trenger vere det,det er som eg oppfatter det. Lenke til kommentar
Letta Gauseth Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Flott macro med fine detaljer og fint lys. Lenke til kommentar
Arild Thømt Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Knallbra dette,enig med behagelig ut av fokus. Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Flott makro i fint lys Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Flott bilde av dette insektet. Meget god komp, farge og lys. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 God komp! Fine frager, men virker kanskje noe "hardt" oppskarpet kanskje.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg