Villanden Skrevet 14. september 2012 Forfatter Del Skrevet 14. september 2012 Good good. Ikke at review-karakteren har noe å si for min del, men forhåpentligvis overtaler den folk som ikke er sikker til å kjøpe. Gearbox har fortjent et massivt salg, og det håper jeg de får. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg greier ikke å bestemme meg om jeg skal ha dette til PC eller Xbox, jeg har det første til Xbox så... Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg greier ikke å bestemme meg om jeg skal ha dette til PC eller Xbox, jeg har det første til Xbox så... Les siste avsnitt av IGN anmeldeldelsen samt http://www.borderlands2.com/loveletter/?x så har du svaret ditt Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Jeg greier ikke å bestemme meg om jeg skal ha dette til PC eller Xbox, jeg har det første til Xbox så... Les siste avsnitt av IGN anmeldeldelsen samt http://www.borderlan...m/loveletter/?x så har du svaret ditt Hehe, jeg gikk for PC-versjonen. Edit: Men nå trenger jeg noen å spille det med Endret 14. september 2012 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. september 2012 Forfatter Del Skrevet 14. september 2012 Vet ikke om dette er allmenn kunnskap eller ikke, men spillet er tilgjengelig for Pre-load på Steam. Downloading as we speak. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Kan man kanskje starte å spille det før "alle andre" i Europa om man bruker VPN eller lignende og starter det opp en gang fra Amerikansk IP? Lenke til kommentar
Seal Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) http://www.ign.com/v...dition-unboxing Noen som har kjøpt den her eller? Kan man kanskje starte å spille det før "alle andre" i Europa om man bruker VPN eller lignende og starter det opp en gang fra Amerikansk IP? Er ganske sikker på det, men tør ikke si noe sikkert. Endret 15. september 2012 av Blitsen Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Da var BL2 pre loadet. Venter bare til helga nå! Blir 3-dagerslan hos en kamerat 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Hvorfor vil så mange være Zer0? Borderlands er et spill med mange våpen, og det er meningen at man skal bruke de fleste av våpnene eller utnytte potensiale til de type våpnene som finnes. Zer0 er en mer sniper/melee-class som spesialiserer seg på ganske få våpen, og da får man ikke brukt alle de fete gunza. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Fordi sniper rifle og sverd uansett er det kuleste, så hvorfor bruke det andre Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Selv skal jeg være Axton første gjennomspilling. Liker å kunne sette ut turrets til å hjelpe med vanskelige bosser og dra fiender vekk fra meg i kinkige situasjoner. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 (endret) Nå gleder jeg meg skikkelig! Brukte bare 15 min. på å pre-loade det på Steam i går. Endret 16. september 2012 av fantomena Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Skal være Axton jeg og, var Roland i BL og synes det var den karakteren med mest allround skills, og som du sier så spiller våpen en stor rolle i BL og har en sans for hagler og assault rifles Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Forresten: vet noen når på dagen spillet blir åpnet for spilling? Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Håper virkelig ikke http://www.borderlands2.com/loveletter/?x er seriøst? Som om de er stolte over å ha laget et PC-spill i 2012 som har FOV-slider, muskompatible menyer, remappe keybindings(haha) og ikke minst "pc-specific UI" til et PC-SPILL!?! Helt utrolig hvor tafatt spill-bransjen har blitt. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Det er en utrolig kul måte å si at "vi hadde det ikke sist, men vi har det nå!". Jeg digger det loveletteret der, fantastisk Viser at de ikke gir fullstendig faen i pc-spillere da. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Forresten: vet noen når på dagen spillet blir åpnet for spilling? Når det blir åpnet? Det er jo så fort du får kopien din. Har du kjøpt spillet på Steam er det 19:00. Endret 17. september 2012 av Blitsen Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Forresten: vet noen når på dagen spillet blir åpnet for spilling? Når det blir åpnet? Det er jo så fort du får kopien din. Har du kjøpt spillet på Steam er det 19:00. Har det på steam ja, takk. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Jeg gleder meg så sjuuuuuuukt!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå