aleksanderro Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Vet ikke noe sikkert, men mener å huske at jeg har lest at det skulle komme rundt november. 1 Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Skal man farme etter penger så drar man til caustic caverns å dreper de "crystalisk" får bra med cash og det er mange av de, finnes en miniboss crystalisk der også. Der var slikt jeg tjente opp mine første millioner, skal være en grotte til med de men husker ikke navnet Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Warrior er også en grei plass å farme penger, hvis du klarer det uten å dø såklart. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) viss noen trenger golden keys til spillet så er det mange koder her som virker til både Mac/Pc/Xbox360/ps3 :orcz.com/borderlands_2:_golden_keyHave Fun Dette er Shift koder så ikke noe juks eller fake Endret 24. oktober 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
Anna May Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Eff yo couch! ah for et spill! lol Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Startet på dette i går på PS3en min da man fikk det gratis på PS+ Men stusser litt på hvordan det ser ut, nesten alle kanter og slikt ser jo ut som sagblader, ikke noe jevnt i det hele tatt. Og når jeg beveger meg så flimrer det en slags gjennomsiktig skygge eller noe ca 1cm over alt som er. Er dette normalt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 hørtes ikke normalt ut nei, slett det og last det ned på nytt. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hmmm, lastet ned den Tiny Tina DLC`en som jeg har hørt er bra men min høyeste karakter i spillet er Zero med lvl 26. Problemet er at fiendene jeg møter på nå er godt over lvl 30 og jeg har ingenting å stille opp med. Beregner dlc`en level i forhold til din eller er den satt? Noe annet jeg kan gjøre enn å grinde rundt i flere timer før jeg kan begynne på`n? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå