Gå til innhold

Borderlands 2 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er totalt tre tilleggspakker nå, hvor Sir Hammerlock's Big Game Hunt er den siste. DLC nummer 4 som heter Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep som også er den siste i season pass kommer 25 denne måneden. Level cap er også økt til 61 for de som har season pass og de som ikke har må betale 5 dollar ( :nei: ).

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg er ganske sent ute, men nå har jeg rundet spillet for første gang siden jeg kjøpte det på release. Hva kan man gjøre etter første gjennomgang? Noe rart skjedde etter rulleteksten. Jeg pleier aldri å se på rulleteksten og prøvde å fjerne den ved å trykke masse rart. Dessverre trakk jeg for fort og det dukket opp en popup uten at jeg fikk lese over hva som stod på den. Hva sier denne popupen?

Endret av Mladic
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hey!

 

Har akkurat kjøpt alle DLCene ifbm. sommersalget på Steam og driver nå med achievement hunting etter å ha fullført DLC1 (Pirate's Booty).

 

Trenger å drepe Hyperius the Invincible og deretter Gee the Invincible for å få achievements for alle quests fullført og alle steder besøkt.

 

Problemet er at jeg kun er lvl 33 og har ikke sjans.

 

Noen i level 50+ som kan hjelpe meg kanskje? :D

 

Steam ID: timbast

 

Takk!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har et spørsmål angående dlcene. Spilte igjennom Borderlands 2 rett før ferien med en kamerat og nå som ferien er over har vi kjøpt season pass. Nå skal vi spille igjennom alle dlcene. Vi er lvl 35 og lurer på om dlcene scaler med vår lvl eller om det er en rekkefølge vi burde spille dem i?

Lenke til kommentar

har en level 42 gunzerker, driver på med true vault hunter nå...

 

KONGE spill, har så langt fått 4 legendarys, må nok vente til 50+ level for og se perlascent...

 

problemet mitt er at jeg bruker alt for mye penger på reviving, så jeg er så og si blakk hele tiden :p

 

kjøpte meg Assualt on Dragons keep(Tina is the best) !!!

 

noen som vil spille co-op med meg kansje?

 

Steam id: Joarn2

 

forresten: jeg sliter utrolig med og komme meg opp til level 50+( vil prøve Terramorphus)

Nåen som har noe bra tips?

Lenke til kommentar

Etter og ha fulgt questline (alle quester med vaultsymbol) i hovedspillet, og drept warrior får du ny vanskelighetsgrad opp til lv 61.UVHM

 

Hver gang du dør må du betale en sum, men denne skalerer med hvor mye penger du har. Så du vil alltid kunne spawne etter en død.

 

Tips for litt bedre gear; følg @GearboxSoftware på twitter eller faceook for og få Goldenkeys, de gir deg alltid en eller flere purples (som kan være alt mulig rart av utstyr.) i den kista i Sanctuary. Lv på utstyret du finner der vil være samme level som Sanctuary området er, ikke din level.

 

Og du kan få FIRE/Corrosive purple SMG fra Moxi ved og gi henne tips.

 

Terramorphus er svak mot fire.

Lenke til kommentar

og @DuvalMagic som er presidenten, har fått et par nøkler der ja

 

har testa moxi tipset, men så lenge jeg ikke level 50, så er ikke de våpna noe spesielt og skryte av :p

 

har også prøve og finne Mamarill, men det viser seg og være umulig i mitt spill

 

nei jeg får nok bare prøve på side-missions og håpe at jeg overlever :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...