Gå til innhold

Borderlands 2 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Hvis du vil spille Mechromancer eller Krieg må du kjøpe de ved siden av evt. season pass, karakter-dlc'ene gjør ingenting annet enn å låse opp disse klassene og er litt stivt priset etter min mening.

 

Season Pass gir deg 4 mini-kampanjer av litt variende lengde og kvalitet (egen mening, igjen). Verdt å plukke opp hvis man liker spillet og vil ha mer innhold. Season pass innholder også dlc'en som låser opp høyere nivågrense og den høyeste vanskelighetsgraden.

Lenke til kommentar

De er ikke så korte, Torgue sin campaign varer i mange timer. Captain Scarlett også. Det er ikke bare noen nye quests, du får helt nye zones med masse quests og sidequests i. Og masse ny epic/legendary loot såklart.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Da er jeg snart igjennom hoveddelen av spillet. Skal gå løs på siste oppdrag nå. Selvsagt "glemte" jeg å snakke med Moxxi eller hva hun heter før jeg snakket med Claptrap og gikk glipp av snipern. Er det noe mulighet å få restarte oppdraget på? Har kjøpt seasonpass og syntes det er veldig jalla at jeg ikke får spilt Krieg!:(

 

Noen som har prøvd han og mener han er verdt 75kr?

Lurer på om jeg skal gå for Gaige, Zer0 eller Axton i dlc'ene. Er Gaige kul?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...