aleksanderro Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Er det ingen som spiller lengre? Selv har jeg begynt på nytt i Ultimate Vault Hunter Mode og har kommet til level 54. Har også funnet en av de nye Ancient våpene! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Meh, er 52 i UVHM men ble fort lei av å gjøre hele storyen pånytt igjen..sliter med mange av bossene også nå. Har for gamle våpen Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 58 og fortsatt level 50 våpen Er ikke mye bra man finner der ute. Har fått oppgradert Bee, ellers er det mye vanskeligere. Spiller også med en venn med samme "problem" Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Merkelig, jeg har fått utrolig mange oransje våpen i UVHM. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Finner ingen, men det beste våpenet som finnes er jo fuglevåpenet Sand Hawk Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Ja, Sand Hawk Har du ikke prøvd det? Skyter du med det kommer det skudd i form av fugler og de flyr avgårdet Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Ah, nei tror faktisk ikke jeg har prøvd det våpnet, noen spesiell plass man får tak i det? Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Quest på Pirate's Booty den heter "whoops" Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Jeg har ingen av Dlc'ene, men vurderer å bygge å spille spillet igjen. Da kunne det jo vært greit å kjøpt season pass. Men må jeg kjøpe psycho pack i tilegg for å spille den nye klassen? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Ja, det må du. Nye personer er ikke med i season pass dessverre. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Teit. Er det mye content på de to dlc'ene, eller er det bare et par side quests som går over et par levler? Blir det liksom i hovedsak å spille igjennom det orginale contentet? Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Hvis du vil spille Mechromancer eller Krieg må du kjøpe de ved siden av evt. season pass, karakter-dlc'ene gjør ingenting annet enn å låse opp disse klassene og er litt stivt priset etter min mening. Season Pass gir deg 4 mini-kampanjer av litt variende lengde og kvalitet (egen mening, igjen). Verdt å plukke opp hvis man liker spillet og vil ha mer innhold. Season pass innholder også dlc'en som låser opp høyere nivågrense og den høyeste vanskelighetsgraden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) De er ikke så korte, Torgue sin campaign varer i mange timer. Captain Scarlett også. Det er ikke bare noen nye quests, du får helt nye zones med masse quests og sidequests i. Og masse ny epic/legendary loot såklart. Endret 16. mai 2013 av Bytex Lenke til kommentar
Mulfer Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Da er jeg snart igjennom hoveddelen av spillet. Skal gå løs på siste oppdrag nå. Selvsagt "glemte" jeg å snakke med Moxxi eller hva hun heter før jeg snakket med Claptrap og gikk glipp av snipern. Er det noe mulighet å få restarte oppdraget på? Har kjøpt seasonpass og syntes det er veldig jalla at jeg ikke får spilt Krieg! Noen som har prøvd han og mener han er verdt 75kr? Lurer på om jeg skal gå for Gaige, Zer0 eller Axton i dlc'ene. Er Gaige kul? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Nei, du kan ikke restarte mission du har gjort ferdig. Annet enn å starte en ny character Lenke til kommentar
Mulfer Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Crap Har ikke gjort den ferdig, bare snakket med Claptrap før hun dama i baren og hun gir visst bort en bra sniper eller noe.... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Ikke bry deg så hardt, du får nye våpen hele tiden. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Tror aldri jeg har brukt noen av de tingene man får der. Det er ikke noe å tenke på... Med mindre det er mulig å få legendariske items hos noen av dem? Lenke til kommentar
Ridd Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Jeg spiller på PS3 og skal spille med en kamerat i helga. Prøvde litt i går, men fikk ikke til voicechat. Hvordan gjør man det til dette spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå