Gå til innhold

Borderlands 2 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ganske mange spill det er vanskelig å få til å se heftige ut på gameplay vids/trailers, hvertfall om RPG er en stor del av spillet. Det eneste som gjelder er å prøve det selv. Husker jeg så WoW for første gang og syns det så driiiit ut. Ga det en sjanse og vips: full blown addiction.

Lenke til kommentar

Hei. Nå har jeg kommet til chapter 11 og har virkelig falt for dette spillet:)

Men noe skjedde når jeg spilte i dag tidlig. Jeg finner ikke igjen tingene mine i inventoryen min!? jeg har blant annet noen skins og våpen men de ser jeg kun når jeg skal selge ting, ikke når jeg skal velge dem fra backpacken!? noen som har vært borti noe lignende og har tips til hva som kan gjøres med "problemet?

 

Hvis noen med ps3 har lyst til å spille med en lvl 20 assassin på 27 år får dere sende PM! :) Har dessverre ikke mulighet til å sitte i veldig mange timer i strekk da... :p

Lenke til kommentar

Hei folkens! kjøpt meg detta fantastiske spillet og stor koser meg. Men har ett enormt problem, eller nå er det fikset trur jeg :D

 

Saken er den at jeg kom meg til lvl 9 og til sanctuary, etter det ville ikke spillet save! :( Detta fant jeg ut i dag når jeg logget på og så at mine 6 timer med spilling i går kveld var wasted. Var tilbake til lv9 og ingen ting av det jeg gjorde i går natt var saved. Så jeg søkte litt på problemet, men eneste løsningen som fungerte var å deaktivere sound cloud eller hva det heter på steam.

 

Gjorde det, og problemet er løst. Saver igjen, men vil dette ha noe invirkning? Hva er sound cloud. Litt bekymret for at om jeg spiller med venner online så blir ikke items og xp lagret?

Lenke til kommentar

Tror dere blander litt sammen her. Soundcloud er en opplastingsside for musikk som alle kan høre på. Steam Cloud er steam sin "sky-lagrings tjeneste". Istedet for å lagre savegames på harddisken lagrer den på profilen din på internett, så du kan bruke saves over flere maskiner og slikt.

Men noen ganger funker ikke syncingen, og da mister man alle saves til det spillet hvis det lagres over.

 

Derfor har jeg slått av cloud også. Sikkert kjekt for dem som har Steam på 3-4 PC'r samtidig og kan dele savegames mellom dem. Men ikke meg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...