Green_Monster Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Enig - Borderlands var et av de beste spillene i 2012. Borderlands generellt skårer høyt, det er et fantastisk bra spill Lenke til kommentar
Petrus89 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Takker for tips folkens, heldigvis bor jeg i England. Kun £15 her, Kupp! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Da får jeg nesten prøve det, men vil overraske stort om det er bedre enn Far Cry. Blir BL2 og CSGO i helgen da. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Det er ganske annerledes, så det blir egentlig litt opp til hvilke spill du liker, ikke objektivt sett hvilke spill som er best. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Å si at det bør være bedre enn Far Cry er som å si det vil overraske stort hvis World of Warcraft er bedre enn Football Manager 2013. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Har aldri sagt at det bør være bedre... Har sett mye skryt men utfra gameplay så det bare middels ut. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Er ganske mange spill det er vanskelig å få til å se heftige ut på gameplay vids/trailers, hvertfall om RPG er en stor del av spillet. Det eneste som gjelder er å prøve det selv. Husker jeg så WoW for første gang og syns det så driiiit ut. Ga det en sjanse og vips: full blown addiction. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 PlayStation 3 SHiFT Code for 5 Golden Keys in Borderlands 2: 53WBJ-T6Z5B-WWWCJ-HBKBB-THTR6 Xbox 360 SHiFT Code for 5 Golden Keys in Borderlands 2: C3CTB-XK695-33Z3R-W6BTB-XJC36 PC / Mac SHiFT Code for 5 Golden Keys in Borderlands 2: C3CBT-RC3XW-9WF33-BTJ3T-SB99J Active through February 10 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Sweet! Oppdaterte Shift Codes. Lenke til kommentar
Ridd Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Hei. Nå har jeg kommet til chapter 11 og har virkelig falt for dette spillet:) Men noe skjedde når jeg spilte i dag tidlig. Jeg finner ikke igjen tingene mine i inventoryen min!? jeg har blant annet noen skins og våpen men de ser jeg kun når jeg skal selge ting, ikke når jeg skal velge dem fra backpacken!? noen som har vært borti noe lignende og har tips til hva som kan gjøres med "problemet? Hvis noen med ps3 har lyst til å spille med en lvl 20 assassin på 27 år får dere sende PM! Har dessverre ikke mulighet til å sitte i veldig mange timer i strekk da... Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Hei folkens! kjøpt meg detta fantastiske spillet og stor koser meg. Men har ett enormt problem, eller nå er det fikset trur jeg Saken er den at jeg kom meg til lvl 9 og til sanctuary, etter det ville ikke spillet save! Detta fant jeg ut i dag når jeg logget på og så at mine 6 timer med spilling i går kveld var wasted. Var tilbake til lv9 og ingen ting av det jeg gjorde i går natt var saved. Så jeg søkte litt på problemet, men eneste løsningen som fungerte var å deaktivere sound cloud eller hva det heter på steam. Gjorde det, og problemet er løst. Saver igjen, men vil dette ha noe invirkning? Hva er sound cloud. Litt bekymret for at om jeg spiller med venner online så blir ikke items og xp lagret? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Sound Cloud er at saven din lagres på en server hos Steam. Selv spiller jeg med Sound Cloud deaktivert og har hatt mindre problemer med det og jeg spiller bare med andre over nett og har ikke hatt noe problemer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Tror dere blander litt sammen her. Soundcloud er en opplastingsside for musikk som alle kan høre på. Steam Cloud er steam sin "sky-lagrings tjeneste". Istedet for å lagre savegames på harddisken lagrer den på profilen din på internett, så du kan bruke saves over flere maskiner og slikt. Men noen ganger funker ikke syncingen, og da mister man alle saves til det spillet hvis det lagres over. Derfor har jeg slått av cloud også. Sikkert kjekt for dem som har Steam på 3-4 PC'r samtidig og kan dele savegames mellom dem. Men ikke meg. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Haha, pinlig! Selvfølgelig mener jeg Steam Cloud og ikke Soundcloud! Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Digga Fink's Slaughterhouse ! kjempe morsomt, men så kom skuffelsen når jeg fant ut at den ikke var repetable Fins det noen andre arena games som er det i borderlands 2 ? Lenke til kommentar
Seal Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Syns den nye klassen ser interessant ut. Kanskje det kan bli inngangen til litt mer kvalitets-tid med dette herlige spillet. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Interessant, takk. Kanskje det blir til at jeg fullfører noen fler av DLCene allikevel. Blir gjerne litt smålei classen etter en playthrough eller to, for å deretter gå til DLC. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 31. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2013 Har fortsatt til gode å spille alle dlcene som har kommet. Skammes litt, det må jeg si. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Nå økes jo også maks level til 61. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Digga Fink's Slaughterhouse ! kjempe morsomt, men så kom skuffelsen når jeg fant ut at den ikke var repetable Fins det noen andre arena games som er det i borderlands 2 ? Hva med Hyperion Circle of Slaughter, noe i samme stilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå