MrLuni Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Har oppgradert til seasonpass. Hvordan får jeg oppdragene? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Start spillet og sjekk DLC-menyen der om du har fått de. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) Av ren nysjerrighet, hvorfor er det kun Season Pass som dukker opp under "Downloadable Content" på hovedmenyen, og ikke de enkelte DLC-ene også? Hva er bullymongs piles? Jeg skal finne dem og hunt them down Jeg har gått til disse stedene de skal være, men finner ingenting annet enn disse isklumpene jeg smasher. Det er isklumpene, men du trykker X i stedet for B tror jeg. Endret 25. desember 2012 av TMB Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Ja står dem er installert. Now what? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) Da er det bare å gå ingame og spille og lete etter oppdragene Endret 25. desember 2012 av Hansien Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Found out. Nye plassene ligger i fasttravel greia Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 http://orcz.com/Borderlands_2:_Golden_Key Oversikt over alle shift kodene som fortsatt fungerer til alle plattformene. Noen som har testet den nye dlc'en enda? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 http://orcz.com/Bord...s_2:_Golden_Key Oversikt over alle shift kodene som fortsatt fungerer til alle plattformene. Noen som har testet den nye dlc'en enda? Litt lunkene review`s i forhold til de to foregående DLC`ene ser jeg: http://www.ign.com/articles/2013/01/15/borderlands-2-sir-hammerlocks-big-game-hunt-review Lenke til kommentar
Ridd Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Hei. Jeg og en kamerat er nå i full gang me spillet. er lvl 15 begge to eller noe. Grunnet mye jobbing blir et litt mindre gaming enn vi begge selvsagt skulle ønske, men nok om det. Lurer bare på ca hvilken lvl er man på når spillet nærmer seg slutten? (altså utenom dlc'ne) Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 På normal mode ja, så kommer true vaulthunter mode opp til lvl 50 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Burde være rundt lvl 30 hvis du gjør alt av sidequests. Så skal du gjennom hele storyen enda en gang opp til lvl 50 i True Vault Hunter mode, og når du har fullført der kan du begynne å grinde etter lvl 50 legendary våpen på de forskjellige bossene. Ingen vits å gjøre det tidligere, da du ikke får garanterte drops over lvl 50 før du har gjort ferdig TVHM, siden bossene spawner på den levelen du traff dem først da. Eller gi faen og være ferdig med spillet. Endret 17. januar 2013 av Bytex Lenke til kommentar
Ridd Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Begynner man på lvl 1 igjen på DLC'ene? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 nix, kan bynne på dem når man selv vil. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Hvis du tar dem før du har fullført spillet en gang er de mye enklere å soloe, hvertfall. True Vault Hunter mode gjør alle monstrene sterke og smartere. Men på den andre siden får du mye bedre loot drops i TVHM. Endret 17. januar 2013 av Bytex Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Noen som har prøvd den nye DLC'en ? Vurderer å gå til innkjøp, men lurer på om den er verdt pengene. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Hvis du tar dem før du har fullført spillet en gang er de mye enklere å soloe, hvertfall. True Vault Hunter mode gjør alle monstrene sterke og smartere. Men på den andre siden får du mye bedre loot drops i TVHM. TVHM gjør også at både oppdragene og fiendene er på din level. F. eks om du starter på Captain Scarlett DLCen som level 30 i normal vil oppdragene starte på level 15, som er ganske stusselig. Virker bedre å gjøre DLCene etter første playthrough, slik at man faktisk får gjort litt andre ting. Har en 50 mechro som jeg kun har tatt PT1 og PT2, men syns egentlig den eneste spec'en som funker bra er . Litt kjedelig når det eneste man kan eksperimentere med er våpen/items. Byttet derfor til Gunzerker. Boostet ved å farme the warrior på normal med en annen kamerat sin lvl 50 assassin så jeg slapp å gjøre main story 4 gangen Ganske slakt, men tåler merkbart mindre enn mechro, noe som er tidvis litt kjedelig om man er veldig up front. http://youtu.be/oZIacAIfyM8 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Steam har salg på BL2 nå, 25 euro. Er det verdt det? Har sett et par gameplay videoer, og syns det så kjedelig og lite engasjerende ut. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Har brent ca. 100t på BL2. Tør påstå at det er verdt 25€ ja. Har season pass, men har kun gjort den første DLCen tho. Ble litt lei. Endret 8. februar 2013 av Occi Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg synes Borderlands var en ut av de beste utgivelsene i 2012, så det er absolutt verdt 25 euro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå