Gå til innhold

Borderlands 2 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cash og ammo blir plukket opp automatisk. men la merke til at helse ikke gjorde det.

 

Har du lest det et sted? Fra 0:28 ser det da ut som ting blir liggende helt til han stopper opp og tar en sånn "holde 'use' inne for å plukke opp alt på en gang" som vi hadde i 1'ern. (Kanskje man ikke trenger holde den inne lenger)

 

Edit:

Forresten, det ser ut som om man plukker opp ting ved å løpe over dem også. Så det blir jo på en måte automatisk. Jeg tenkte vel mer på at man automatisk "suger til seg" alt som er nærme nok til at du kunne ha plukket det opp med 'use'..

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som likte storyen i Borderlands? Storyen kombinert med musikken og den post-apokalyptiske settingen fikk meg i en vanvittig intens stemning. Det var først etter å ha spilt gjennom storyen 2 ganger at jeg prøvde multiplayeren for første gang. Da ble stemningen 'borte' til favør for multiplayer-moro, våpen-samling og slikt.

Endret av Benny
Lenke til kommentar

personlig følte jeg mangel på utfordringer på bossene. Det var min største issue med spillet. Følte jeg bare kunne tømme våpenet for ammo in no time og bossen var død. Legg med at jeg spilte kun co-op med split screen og ettervært når vi fikk class specific items så endte vi opp med "evig" ammo og høy health regen, som gjorde det hele mye lettere.

 

Håper på mer utfordring og mer vehicle bruk i BL2, samt fortsettelse av Split screen Co-op.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Har virkelig troen på dette spillet. I motsetning til det som virker som folk flest, likte jeg storyen i enern veldig godt. På papiret er den ikke veldig original, men med alt rundt syns jeg den faktisk ble spennende, selv om avslutningen var enormt skuffende. Også supert at de skal gjøre omgivelsene litt mer spennende og levende. Det var ganske motsatt i enern, som jeg mener kanskje er spillets største minus.

 

Så gleder meg helt enormt til dette spillet. Ber til gud om at humoren og stemningen er bevart, kanskje til og med forbedret!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...