GnilreG Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Ser så enormt bra ut! Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Xo6f6oZ0R-4&feature=player_embedded#! enda en video Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Takk! Dead Space aktige menyer, mer detaljer og variasjon i animasjoner, omgivelser, oppførsel osv. Stusser derfor litt på at alle loot-containerne vi ser er akkurat de samme som i det første spillet, uten at det kanskje trenger å bety så mye for det ferdige spillet, egentlig. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Herlig gameplay. Irriterer meg litt at vi fortsatt må trykke for å plukke opp cash, men det er flisespikking. Ser fantastisk ut. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Cash og ammo blir plukket opp automatisk. men la merke til at helse ikke gjorde det. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Det la jeg ikke merke til, men det er flott hvis du har rett. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Cash og ammo blir plukket opp automatisk. men la merke til at helse ikke gjorde det. Har du lest det et sted? Fra 0:28 ser det da ut som ting blir liggende helt til han stopper opp og tar en sånn "holde 'use' inne for å plukke opp alt på en gang" som vi hadde i 1'ern. (Kanskje man ikke trenger holde den inne lenger) Edit: Forresten, det ser ut som om man plukker opp ting ved å løpe over dem også. Så det blir jo på en måte automatisk. Jeg tenkte vel mer på at man automatisk "suger til seg" alt som er nærme nok til at du kunne ha plukket det opp med 'use'.. Endret 4. september 2011 av Riboflavin' Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Lest eller hørt i video Veldig sikker på at alt blir plukket opp. Men ikke våpen og helse og sånt da. Edit: Jeg VEIT jeg har lest det ett sted, men jeg kan ikke finne det Pokker Endret 5. september 2011 av Argoniel Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 7:36 ut i filmen løper han hvertfall over en haug med penger, som blir bare plukket opp Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Videoen er borte. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Tidenes kuleste ting: Borderlands 2 CE! Bestem den selv Well, kinda. Gearbox spør oss fans om hva vi vil at Collector Edition skal inneholde Claptrap anyone? http://forums.gearbo...ad.php?t=129937 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 borderlands var et ufatteli gøy online-game, men storyen var fucked, om de skal lage det for singleplayer føler jeg nesten en ny tittel kunne vært bedre, om det er hovedsakeli online med en IMPROVE sp så kjør på! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Med deres store budsjett er jeg sikker på at de får implementert fansens ønsker, deriblant bedre SP. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Er jeg den eneste som likte storyen i Borderlands? Storyen kombinert med musikken og den post-apokalyptiske settingen fikk meg i en vanvittig intens stemning. Det var først etter å ha spilt gjennom storyen 2 ganger at jeg prøvde multiplayeren for første gang. Da ble stemningen 'borte' til favør for multiplayer-moro, våpen-samling og slikt. Endret 10. september 2011 av Benny Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 personlig følte jeg mangel på utfordringer på bossene. Det var min største issue med spillet. Følte jeg bare kunne tømme våpenet for ammo in no time og bossen var død. Legg med at jeg spilte kun co-op med split screen og ettervært når vi fikk class specific items så endte vi opp med "evig" ammo og høy health regen, som gjorde det hele mye lettere. Håper på mer utfordring og mer vehicle bruk i BL2, samt fortsettelse av Split screen Co-op. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg håper bare Scooter er med igjen. Hey, don't be shy now! C'mon! Catch a Riiiide! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Spilte aldri MP, og spillet var fantastisk for min del. Med mindre de bevisst går ut for å ødelegge SP, er jeg sikker på at dette blir mitt GOTY 2012. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Eksempel på en bandit og deres eget litt amatørmessige våpenmerke Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Fy f**n så kul visuell stil de har. 1 Lenke til kommentar
Seal Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Har virkelig troen på dette spillet. I motsetning til det som virker som folk flest, likte jeg storyen i enern veldig godt. På papiret er den ikke veldig original, men med alt rundt syns jeg den faktisk ble spennende, selv om avslutningen var enormt skuffende. Også supert at de skal gjøre omgivelsene litt mer spennende og levende. Det var ganske motsatt i enern, som jeg mener kanskje er spillets største minus. Så gleder meg helt enormt til dette spillet. Ber til gud om at humoren og stemningen er bevart, kanskje til og med forbedret! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå