Gå til innhold

Borderlands 2 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Kjøpte Borderlands 2 i går :) Rett og slett en herlig oppfølger til det første spillet. Stor kost meg med alt i singleplayeren hittil. Ble akkurat ferdig med den "Slugged Bloodwing" bossen, for en hardnøtt den var, samt en herlig opplevelse å spille med venner :D Skal si det var kaos til tider!

 

Noen som vet om noen gode quests som gir gode våpen rewards for Gunzerker? Er nå level 18.

Endret av Berniy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har farmet veldig mye i Borderlands 2 ved hjelp av Trainer. Har først og fremst brukt Super Speed, Super Jump, Infinite Health, No reload og uendelig ammo. Hadde farmet nesten alle legendaries.

 

Men nå har jeg begynte å farme uten noen form for juks. Og i den anledning bruker jeg FRAPS for å spille inn videoer av Legendary drops. Hvorfor? Jeg vet ikke. Artig å ha minner på video.

 

Men iallefall... Drev å farmet Henry i The Highlands i går. Han skal droppe The Cradle Shield. Forrige gang fikk jeg 1 på Level 50, denne gangen fikk jeg 1 på Level 48 etter en haug med forsøk. Så jeg farmet videre for å få Level 50 drop på video...

 

Her skjedde det noe artig... Han droppet en legendary til etter mange forsøk, men det var ikke The Cradle.. Viste seg han hadde droppet Deliverance Shotgun! Dette droppes normalt sett av Tumba i Wildlife Exploration. Og har fått det 2 ganger før av Tumba. Fikk forresten enda et Level 48 The Cradle etter mange forsøk til. Henry dropper også Heads. Og fikk 1 til Gunzerkeren min.

 

Henry på Wiki

 

Har heller ikke funnet noen andre som har fått Deliverance av Henry. Eneste jeg finner felles mellom The Cradle og Deliverance er at begge er laget av Tediore.

 

Her er iallefall videoen min som viser Deliverance Shotgun droppes av Henry.

Endret av Mann_Av_Gull
Lenke til kommentar

Hvis noen vil være med å farme Pyro Pete så legg meg til på Steam: turrican9

 

Bruker 2 stk. Sand Hawks i kombinasjon med The Bee. Så går ganske kjapt hvis man er 2 stk. Og han dropper mye legendary. Jeg kan hoste, plukke opp legendary og dupe det.

 

Sand Hawk er en SMG man får via mainquest i Scarlett DLC. Den skyter flere prosjektiler. The Bee gjør at man får full damage på hvert prosjektil. Så Gearbox har ikke nerfet denne. Jeg solgte mine de gangene jeg fikk de. Var ikke klar over hva de kunne brukes til senere. Men har laget meg 2 stk. med Save Editor.

Lenke til kommentar

Jeg sliter med at jeg blir fri for ammo konstant, noen tips til en noob?

Hvor blir det av våpnene jeg plukker opp egentlig? Har plukket opp endel, men har bare de samme 2 våpnene.

 

Det blir mye bedre når du har 4 forskjellige våpenslots, anbefaler da å ha 4 forskjellige typer våpen slik at du sper ut hvor du bruker ammoen. Samt senere når du får flust med valuta du kan bruke for å oppgradere ammo beholdningen så vil du knapt merke at du blir fri for ammo, i det minste ikke før en liten halvtimes tid :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...