Sny91 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Mener jeg leste noe om at det har noe med vi som fikk Badass ranken nullstilt. Fikk ihvertfall tilbake Badass ranken etter siste patch! Mista alt av badass rank og nøkler tidligere, og gikk ingenting nå :/ Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 Og der var jeg ferdig med første playthrough. Har igjen to runder i Ore Chasm jeg må gjøre meg ferdig med før jeg starter på med TVHM. Spent på om loot nivået tar seg opp, da det etter min mening så langt har vært altfor kjedelig. Kan man ta Pirate-dlcen i TVHM? Eller anbefales det å kjøre gjennom i vanilla? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) TVHM kan du ta i pirate dlc, fiender blir automatisk justert etter din level, men jo høyere lvl desto lettere blir det ifølge det jeg har erfart, så jeg ville starta på dlc før du blir lvl40-50 hvis du skal ha utfordring. Endret 19. november 2012 av Iceman22 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Noen som vet når den nye DLC vil være tilgjengelig idag? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 TVHM kan du ta i pirate dlc, fiender blir automatisk justert etter din level, men jo høyere lvl desto lettere blir det ifølge det jeg har erfart, så jeg ville starta på dlc før du blir lvl40-50 hvis du skal ha utfordring. Kan også nevnes at du kan hoppe fritt mellom Pirate-quests og den vanlige storylinen, noe som til tider kan være kjekt når man levler. Quests gir, som i den første playthroughen, en god mengde XP i forhold til mengden arbeid. XP trenger man MYE av etter hvert som man bikker 40+. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Har spilt litt på den nye DLC'en i går. Virker OK så langt. Jeg har snart 200 timer i Borderlands 2 nå. Blitt mye single player, men synes det er kulest å spille co-op, så gjerne legg meg til på steam. Brukernavnet er: turrican9 Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 da tok jeg akuratt sisteboss i den nye DLC-en, mer skuffende en endingen på BL1... men jeg må si at fighten var noe utfordrende aleine med mechromancer på tvhm! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Er det noen som er interessert i: Isåfall gi en lyd på PM. 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Noen som har ei orange sniper eller shotgun å gi bort? Har ikke sett noen av de :/ Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 La til et nytt spørsmål i avstemningen, for å se hva dere mener om DLCene så langt. Du må slette din stemme og stem på Spørsmål nr 1 på nytt hvis du allerede har stemt. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 DLC er jo søppel. Piratverden er evig mye løping rundt om, og ikke er den spesielt fengende heller. Den siste DLC som kom er rett og slett kjedelig og langtekkelig. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 La til et svaralternativ for de som ikke liker de. Har selv ikke fått tid til å spille de enda. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Noen som har Level 50 karakterer som vil være med å ta Terramorphous? Jeg trenger Lengedary modden til Commandoen min. Kan splitte looten og bli enige om hvem som skal ha hva. Mitt Steam brukernavn: turrican9 Har forøvrig begge DLC's også. Synes de er helt grei, men synes kanskje den siste var litt kort. Scarlett DLC'en har iallefall en episk skatt på slutten. Tipper det blir som med Borderlands 1, at DLC nr.3 kommer til å bli mer omfattende og lengre. Og at da økes level cap. Endret 24. november 2012 av Mann_Av_Gull Lenke til kommentar
Handsome Robert Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Kan godt hjelpe deg. Med shotgunnen min og The Bee-skjoldet så tar jeg ha på noen par magasiner, hvis de ikke har endret det. Trenger ikke noe loot selv, all yours. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Regner vel med at de fleste her inne har spillet, men hvis ikke anbefaler jeg dere å ta en tur innom Steam og kjøpe det til 50% rabatt! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Klarer jeg dette så burde jeg også klare å vinne i lotto! 1 Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Looten som bosser dropper i dette spillet er sjelden bra i det hele tatt. Og det at de har skrudd opp vanskeligheten på bosser gjør det hele enda mer kjedelig. Jeg og en til kar her inne på Level 50 klarte ikke ta Terra etter ganske mange forsøk. Til slutt ble jeg så lei at jeg jukset. Og sant nok, looten var lite å skryte av. Et par lilla granatmodder (Mulig det var bare 1) og et par blå våpen som ikke var noe særlig. Stod sikkert over en halvtime å fyrte løs på Terra før han til slutt døde. Så tok jeg jeg de to Invicible bossene i Pirate Booty med juks etterpå. Også her var det elendig loot. Disse er helt umulige uten å jukse eller bruke exploits. Når man må bruke så sykt langt tid på å kanskje klare å ta en boss så burde man iallefall få rewards som står i stil! F.eks et par Legendary våpen eller skjold! Jeg har over 200 timer i dette spillet nå, og har bare fått et par Legendary granatmodder. Hvorav den ene ble kjøpt i en vendor machine. Den andre husker jeg ikke om jeg kjøpte, fikk hos noen eller hva. Jeg har spilt mange timer sammen med andre også, uten å få noe særlig bra loot. Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 De er ikke umulige. Jeg har tatt Pete alene, Gee er puzzle boss og Hyperius er stress uten Law & Order eller Shock Norfleet fordi han hitter som en truck samtidig som shield-botsa hans er irriterende. En av moderatorene på GBX sine egne forum har laget videoer der han demonstrerer hvordan man dreper Hyperius og Pete. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 De er ikke umulige. Jeg har tatt Pete alene, Gee er puzzle boss og Hyperius er stress uten Law & Order eller Shock Norfleet fordi han hitter som en truck samtidig som shield-botsa hans er irriterende. En av moderatorene på GBX sine egne forum har laget videoer der han demonstrerer hvordan man dreper Hyperius og Pete. Pete tok jeg lett. Hyperius så jo ikke akkurat enkel ut uten å ha Assassin og masse nødvendig gear i kombinasjon med masse strategier. Gee kan man jo stille seg bak den steinen ved inngangen og la markene drepe han. Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Shock Norfleet, explosives build, Maliwan Allegiance Relic og Grenadier Mod med 5 Steady minst og du er good to go med en Commando på Hyperius. Bee er også greit å ha. En Die Hard Veteran COM funker også, og slag er veldig kjekt å ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå