Iceman22 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Damn, etter patchen som kom i går så har jeg fått 10 golden keys, samme har vennen min som jeg spiller med. Kunne ikke lese noe om det, så har dere også fått det? Fikk 10stk her også, sikkert en bug. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Jeg casha inn en shift code etter updaten, og det var den eneste keyen jeg fikk. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Casha inn den jeg også, så fikk totalt 11. Men virkes ut som en bug siden ikke alle får det.. Endret 14. november 2012 av aleksanderro Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. november 2012 Forfatter Del Skrevet 14. november 2012 Har plutselig 19 nøkler. Vet ikke om det skyldes patch eller kveldens shift code, men jeg klager ikke. Burde kanskje begynne å spille igjen, slik at jeg kommer meg til TVHM og kan begynne og bruke de opp. Lenke til kommentar
MDD Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Jeg fikk ingen nøkler etter patchen. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Mener jeg leste noe om at det har noe med vi som fikk Badass ranken nullstilt. Fikk ihvertfall tilbake Badass ranken etter siste patch! Endret 15. november 2012 av aleksanderro Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. november 2012 Forfatter Del Skrevet 15. november 2012 Merkelig. Har ikke mistet badass rank, men hadde plutselig 52 badass tokens når jeg nå starta opp spillet igjen. Jaja. Takk igjen, Gearbox. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Ser at Axton (Commando) har fått mest stemmer her. Har en Commando på Level 43 i TVHM og en Gunzerker i Level 50 på Playthrough 2.5. Må bare si at Axton er gørre kjedelig å spille med i forhold til Salvador. Mye, mye råere å bruke 2 stk. våpen samtidig og ha skills som gjør at skuddtakten øker etterhvert som man skyter. Så til de som ikke har prøvd Gunzerker anbefaler jeg det virkelig. Rå karakter! Jeg har både skills, mods og relic som gjør at jeg nesten ikke har noe cooldown lengre. Kan gunzerke nesten hele tiden. Har en skill som gjør at når man dreper fiender så går cooldown ned mer for hver fiende man dreper. Endret 16. november 2012 av Mann_Av_Gull Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Hadde 11 golden keys og 55 badass ranks ekstra i dag jeg! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Neste DLC kommer på tirsdag! Blir spennende å se hva de har funnet på denne gangen. Og det beste er at Tiny Tina er tilbake! Endret 16. november 2012 av aleksanderro Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Om de ikke har endret det slik at en kan gå til høyere lvl enn 50 denne gangen heller så kommer jeg fortsatt ikke til å spille mer på borderlands. Håper virkelig at de har en endring på dette nå. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Nei, det er enda ingen høyere level cap dessverre. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Er jo mulighet å spille med andre characters og levle på nytt da, alltid morro med ny skill. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Hyperius the invicible.. Lever opp til navnet sitt for å si det slik. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Syns de har gjort han overdrevet vanskelig å ta, spesielt når det ikke er noe særlig til belønning for alt arbeidet. De nye rosa våpene er jo ikke noe å skryte av! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Har spilla med en kompis nå hele veien, er level 50 i TVHM nå og prøvde oss 3 ganger på han. Helt klin umulig for oss 2 hvertfall. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Vet hvordan det er, jeg og kameraten jeg spiller med prøvde også flere ganger på å ta han i level 50 TVHM. Ble faktisk litt irritert så jukset litt for å klare å ta han, for også finne ut at alt som selges på den nye black markedet er bare piss! Ikke nok med det så må man faktisk drepe han oppimot 15 ganger for å kunne få nok til å kjøpe noe... Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Hvorfor er det få som liker Maya? Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Si det! hun er best 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Neste DLC kommer på tirsdag! Blir spennende å se hva de har funnet på denne gangen. Og det beste er at Tiny Tina er tilbake! Enig. Syns stemmearbeidet på Tiny er helt konge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå