Gå til innhold

Borderlands 2 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk tatt Gee i går for første gang, han droppa absolutt ingenting.

Grunnen kan nok være at det ble brukt en glitch av en mecromancer som joinet. Han ble udødelig.. Likte det ikke, vil ta han på normalt vis. Var veeldig nære å få det til før han joinet! Fantastisk morsom boss, litt utenom det vanlige i ett FPS :)

 

Ellers til pollen; ingenting slår en Siren! I trøbbel? Pøh, løft en fyr opp, pepre løs, bli healet :)

Lenke til kommentar
Fikk tatt Gee i går for første gang, han droppa absolutt ingenting. Grunnen kan nok være at det ble brukt en glitch av en mecromancer som joinet. Han ble udødelig.. Likte det ikke, vil ta han på normalt vis. Var veeldig nære å få det til før han joinet! Fantastisk morsom boss, litt utenom det vanlige i ett FPS :) Ellers til pollen; ingenting slår en Siren! I trøbbel? Pøh, løft en fyr opp, pepre løs, bli healet :)

 

Gee, er han kun i TVHM? Hvor befinner han seg?

Lenke til kommentar

Det sykaste var når jeg tok et oppdrag, så kom det en fiende som bar en jackpot maskin på ryggen sin.

Når han døde, så gikk det selfølgelig ann å spille på maskinen når den lo i bakken.

Så fikk jeg jaggu meg jackpot 4 ganger på rad, og 4 oransje våpen som gevinst !

Eneste nedtur er at det var oppdrag på level 37, så våpnene forble det samme, litt sånn små irriterende når man er lvl50, da er de ikke kraftige nok.

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Det sykaste var når jeg tok et oppdrag, så kom det en fiende som bar en jackpot maskin på ryggen sin.

Når han døde, så gikk det selfølgelig ann å spille på maskinen når den lo i bakken.

Så fikk jeg jaggu meg jackpot 4 ganger på rad, og 4 oransje våpen som gevinst !

Eneste nedtur er at det var oppdrag på level 37, så våpnene forble det samme, litt sånn små irriterende når man er lvl50, da er de ikke kraftige nok.

 

Må ha vært en bug i spillet som gjorde at du fikk jackpot 4 ganger på rad

Lenke til kommentar

Fikk faktisk kjøpt en oransj granat mod i en vendor automat ved Level 47 i TVHM. Ble rimelig overrasket over å se en oransj enhet i salg.

 

Rimelig heftig granat som spyr ut flammer rundt seg. Bruker den selv på Level 50 med Gunzerkeren min.

 

Kjøpte selv den granaten når jeg var i level 37 og ja, en rimelig heftig granat. Dessverre så er den helt ubrukelig nå som jeg er i level 50. Men fikk faktisk en ny oransje syre granat i går i level 50 også! :D Først vant jeg en syre pistol på automaten også granaten i skatterommet på slutten av DLC, så roboter er ikke noe stress lengre! :D

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar

Utrolig irriterende lav FPS på min PC. Kan gå ned til 35 FPS på et GTX 580 kort og i7 950 på 3.06Ghz. Ingen andre spill har gjort det før. Dette er et DX9 spill.

Viss dette fortsetter med tragisk programmering fra utviklere kommer jeg til å stoppe å kjøpe spill til PCen

 

Man forventer bedre når man hadde hardware som var verdt 19500kr i 2011

Andre spill som krever mer har bedre framerate som for eks Max Payne 3, Guild Wars 2, The Witcher 2 og Battlefield 3 for å ta gode eksempler

 

Selve spillet er kult, men trekkes ned av tekniske problemer som ikke burde vært der!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Geforce GTX 580 som jeg sa i posten min. Det burde jo strengt talt ta spillet ganske mye renere en slik det er idag.

Har ikke noe med drivere å gjøre heller fordi de er loaded med det nyeste. Alt ligger i den drita Unreal Engine 3 som er ikke bra på PC...

 

Spørs det, jeg har 3-4 år gamle GTX 260 SLI og med PhysX på har jeg 30+ framerate. Så spillet virker rimelig godt optimalisert.

Lenke til kommentar

Selv med GTX 670 SLI får jeg framedrops ned mot 30FPS med PhysX på high. Jeg har funnet at det beste er å deaktivere SLI og dedikere det andre kortet til PhysX, sette PhysX til Medium, Draw Distance til High istedet for Ultra High, deaktivere Ambient Occlusion og bruke 306.23 driveren. Nyere drivere har mye mer FPS drops VS denne versjonen.

 

Ja det skal sies at jeg også har gjort, dedikert det ene skjermkortet til PhysX i Nvidia kontrollpanelet. Tror dette er avgjørende om man har SLI og skal kjøre på med PhysX.

 

Mulig det faktisk er fordi jeg bruker driver 281 (!?!) det går såpass bra da imotsetning til hva man skulle ha trodd :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...