aleksanderro Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Jeg har fått fire våpen fra hun nå tror jeg, og sist jeg tipset hun ga jeg vel 200k.. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Kom meg endelig gjennom mainquest i True Vault Hunter Mode med Gunzerkeren min i går og ble Level 50, og nå har jeg fått ny iver for spillet igjen. Storkoser meg med Pirate Booty DLC'en. Har såvidt testet den før, da jeg ønsket å være ferdig med TVHM og bli Level 50 før jeg begynte på DLC. Har spilt ca. 3 timer nå, og så langt synes jeg den er kjempebra! Dette spillet er bare så herlig! Gleder meg til neste DLC kommer ut, da jeg har betalt for Season pass. Har hørt rykter om at man kanskje kan forvente å se den i midten av november. Håper forresten Gearbox kommer med enda flere DLC's utenom de 4 planlagte. Jeg tror det kan være en mulighet, da dette spillet ser ut til å være veldig populært. Endret 5. november 2012 av Mann_Av_Gull Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Damn, har mistet alle badass rankene! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Skjer rare ting hvis man kræsjer in-game. Jeg og kompisen min mista progress på mange quester vi holdt på med, selv om vi beholdt XP og penger og items. Han ble disconnected i sitt game. Vi mistet hvertfall en time med progress. Har ikke spilt siden da. En quest vi allerede var ferdig med ble "Failed". Endret 5. november 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Submission Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Kan laste ned dette spillet med Playstation Plus nå, er det å anbefale? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Kan laste ned dette spillet med Playstation Plus nå, er det å anbefale? Hva er prisen der? Lenke til kommentar
Submission Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Hva er prisen der? Du får en gratis måned med Playstation Pluss om jeg gir deg en kode Da kan du laste ned spill som Little Big Planet, Just Cause 2 , Resident Evil og Borderlands. Kommer nye spill hver måned om du abonnerer. Lenke til kommentar
claes Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Det er Borderlands 1 du får via PS+, ikke Borderlands 2 Lenke til kommentar
Submission Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Å herregud, har jeg sett feil. Jaja, er Borderlands 1 noe bra da? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Ja Borderlands 1 er absolutt å anbefale. Enormt bra spill. Fps med stilig grafikk og elementer av rpg 1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. november 2012 Forfatter Del Skrevet 6. november 2012 (endret) La til en aldri så liten poll for å se hvem folk foretrekker å spille med. Selv har jeg bare spilt med Axton, ettersom jeg bare har 1 char. Startet med Roland i BL1, så man kan si jeg har en ting for commandos. Endret 6. november 2012 av Villanden Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Zer0. Jeg liker stealth, og det er den characteren som gjør det best. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Når jeg først begynte å spille Borderlands 2 så brukte jeg Salvador. Jeg spilte vel til ca. Level 25 med han, i normal mode. Syntes han var kjedelig fordi jeg ikke forstod hvordan spillet og action egenskapen hans egentlig skulle brukes skikkelig. Så jeg startet en ny Axton og spilte gjennom normal mode og helt til Level 39 i True Vault Hunter Mode. Men så begynte jeg å prøve litt med Salvador igjen. Jeg hadde nå lært mer om hvordan spillet funket og blitt mer komfortabel med alt. Når jeg begynte å utnytte Gunzerking og brukte skillpoints i Rampage treet så må jeg bare si at han ble helt rå! Jeg digger Salvador nå! Jeg har faktisk spilt han til Level 50 i TVHM og fullført mainquest i Pirate Booty også. Når jeg da gikk tilbake til min Level 39 Axton så må jeg bare si at det var gørre kjedelig å spille han sammenlignet med Salvador. Dette spillet handler jo om våpen og skyting, og her kommer virkelig Salvador til sin rett! Jeg har ikke giddet å prøve de andre karakterene enda. Salvador all the way! Endret 7. november 2012 av Mann_Av_Gull Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Sikkert dumt spørsmål, men om jeg starter i True Vault Hunter Mode, beholder jeg inventoryen og banken min da? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Ja det gjør du. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Er det noen som vet om raske lvling metoder? Har lvlet opp Zer0 til starten av TVHM men vil nå spille mechromancer og hater å gjøre ting 2 ganger. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Du kan bruke Game Save Editor hvis du vil jukse deg litt opp i level. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Men sånt åpenbart juks fungerer vel ikke online? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå