Boris Yeltsin Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Poster de shift codes så ofte som denne uka? Har fått 4 koder bare siden onsdag. Mulig de merker at folk spiller mindre og mindre. Så de prøver å holde på mest mulig folk før de hiver ut en ny expansionpack. Lenke til kommentar
the_man_v.k Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 jeg har problemer med at jeg mister charetur på Borderlands 2 har mistet 3 stykker allerede hva kan det kome av? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Poster de shift codes så ofte som denne uka? Har fått 4 koder bare siden onsdag. Mulig de merker at folk spiller mindre og mindre. Så de prøver å holde på mest mulig folk før de hiver ut en ny expansionpack. ' Jeg gidder jo ikke spare keys til jeg er lvl 30/50 hvis de spyr ut nøkler hver helg uansett.. Fikk en dritbra electric elem SMG med 230 dmg for den første keyen jeg casha inn på lvl 22. Milevis bedre enn alt rælet som har droppa hittils av SMG'r. Nå fikk jeg endelig bruk for de upgradene også. Endret 31. oktober 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Poster de shift codes så ofte som denne uka? Har fått 4 koder bare siden onsdag. Mulig de merker at folk spiller mindre og mindre. Så de prøver å holde på mest mulig folk før de hiver ut en ny expansionpack. ' Jeg gidder jo ikke spare keys til jeg er lvl 30/50 hvis de spyr ut nøkler hver helg uansett.. Fikk en dritbra electric elem SMG med 230 dmg for den første keyen jeg casha inn på lvl 22. Milevis bedre enn alt rælet som har droppa hittils av SMG'r. Nå fikk jeg endelig bruk for de upgradene også. Det som droppes når du er lvl 50 er crap uansett, hvis du har legendary... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 PC SHiFT Code: CTK3J-9XH3W-CRB3J-33TBJ-9JJHW Xbox 360 SHiFT Code: WTK33-HFR95-RZRJX-KRBB3-CZ3KF PlayStation 3 SHiFT Code: C3W3B-5JX5J-3C55J-ZJWTJ-RH3HR Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Den koden er for å få halloween kostyme da. Ikke gold key. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Ikke sagt noe annet heller. Var nå bare for å dele de med andre. Sikkert noen som er interessert i nytt innhold til spillet sitt selv om det ikke er golden keys. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 http://imgur.com/a/g0UeC#0 <- Halloween shift codes for alle classene Lenke til kommentar
Handsome Robert Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Fikk ikke noe respons i PC-delen av forumet, så prøver her siden det sikkert er flere innom denne tråden. Noen her som har lyst til å bytte noen level 50 legendary våpen mot enten en level 50 Volcano sniper eller Slayer of Terramorphous class mod til gunzerker, også den level 50? Ser mest etter Conference Call shotgun, Veruc assault rifle eller Skullmasher sniper. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Begynner å bli litt lei av Borderlands 2 nå. Har en Level 46 Gunzerker i True Vault Hunter mode og en Commando Level 39 True Vault Hunter Mode. Planen min var først å kjøre Commandoen min opp til Level 50 også kjøre gjennom DLC. Men så fant jeg ut at det var mye artigere å spille med Gunzerkeren og kjørte heller han videre. Gunzerkeren var egentlig den første figuren jeg hadde. Men stoppet på noen og Level 20 fordi jeg ikke hadde lært meg å bruke han skikkelig. 141 timer ifølge Steam nå. Så det begynner å ta litt på. I singleplayer er det ikke mye bra loot heller. Har spilt endel multiplayer også. Men er jo ikke alltid det passer for andre kompiser. Så ender ofte opp med at man spiller det alene og blir mye høyere level enn kompiser. Jeg har også prøvd å åpne slik at alle kan joine meg. Dette blir overhodet ikke det samme som å spille med kompiser og sitte på Skype samtidig. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Eg stoppa opp for ca 2(?) månadar sidan i lvl 30... då var eg lei... Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Har faktisk over 120 timer og er enda ikke lei! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Levelet fra 1-18 på 6,5 timer idag sammen med en 25 kompis. Gikk fortere enn jeg trodde. Han joina mitt lvl 1 game og boosta meg i questene. Endret 2. november 2012 av Bytex Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Det er vel forresten ingen måte å gjøre sideoppdrag vanskeligere? Spiller nå på en bruker i level 44 i TVHM og har mange sideoppdrag som er level 36 som da blir utrolig lett og ingen utfordring på. Lenke til kommentar
claes Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Hvis du gjør ferdig main storyen på TVHM så vil alt skalere til ~lvl50, det gjelder dog ikke de du allerede har plukket opp Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Jeg kan flesh-stick booste de som føler for det. Bare til å skrike ut. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Jeg holder på å fullføre Borderlands 1 nå (har vært litt treg på det spillet i grunn), men så lurer jeg på om jeg bør spille gjennom DLC-ene før jeg begynner på 2eren? Mad Moxxi er med i ene dlc-en og følger med på 2eren, men er det noen sammenheng i storyen fra dlc-ene som fører videre til 2eren? Visst de er helt uavhengig av dlc-ene så dropper jeg nok bare dem og går rett på 2eren så snart jeg er ferdig med 1eren. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Det er et par tråder fra DLC'et som følges opp i toeren, men ingenting i hovedhistorien. Det er i det store og hele ganske lite referanser til historien fra DLC'et, men det er noen små detaljer som dukker opp i sidequests som gir litt mindre mening hvis man ikke har spilt i gjennom de. I hovedsak er det detaljer fra Secret Armory of General Knoxx som refereres til. Og selvfølgelig Moxxi's Underdome all den tid Moxxi faktisk er ganske tilstedeværende i toeren. -- Jeg kikka på Steam-oppsummeringa mi av BL2 i går. 160 timer spilt. Min høyeste char er 41 og jeg har ikke engang youtubet Terramorphous. Jeg elsker dette spillet. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Jeg holder på å fullføre Borderlands 1 nå (har vært litt treg på det spillet i grunn), men så lurer jeg på om jeg bør spille gjennom DLC-ene før jeg begynner på 2eren? Mad Moxxi er med i ene dlc-en og følger med på 2eren, men er det noen sammenheng i storyen fra dlc-ene som fører videre til 2eren? Visst de er helt uavhengig av dlc-ene så dropper jeg nok bare dem og går rett på 2eren så snart jeg er ferdig med 1eren. Trenger ikke så spille igjennom DLC`ene for å få noe rød tråd i storyen nei men kan være greit å spille igjennom originalspillet da de fleste karakterene er med videre i 2`ern. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Hvordan fungerer tips-systemet med Moxxi? Kan man få uendelig mange SMG bare man tipser nok/mange nok ganger? Har fått 2 stk til nå. Tipset vel 15k begge ganger. Nettopp gått inn i TVHM og spm blir: Kan jeg få 2 til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå