Villanden Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 Er det meg eller er fyren på gullstatuen på bilde over her Marcus? Synes det ligner.. Så statuen fra en annen vinkel på et annet bilde, og jeg tror det er det. Det lignet ihvertfall veldig. Gudameg så mye snop dere finner, både av screens og info. Kjeks til dere alle! Dette spillet blir sinnsykt. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Som jeg muligens nevnte et annet sted vil jeg heller at de legger mye i hver klasse enn at de lager flere klasser. Håper særlig på flere enn én "aktiv skill" per klasse. De på den lista ser mest passive ut. Hvor fant du den, forresten? Mer Maya: http://lo-ping.org/2011/08/17/borderlands-2-meet-the-gunzerker/ Har sett det andre steder og, men fant bare denne nå Er det meg eller er fyren på gullstatuen på bilde over her Marcus? Synes det ligner.. Så statuen fra en annen vinkel på et annet bilde, og jeg tror det er det. Det lignet ihvertfall veldig. Hvis det er han, er han blitt slem kanskje? Han ser jo ganske bad-ass ut Men det kan jo kanskje være en look-alike? Kanskje det er Handsome Jack. Set five years after the events of Borderlands, Handsome Jack, the game's main antagonist, has taken over the Hyperion corporation, has declared himself Dictator of Pandora, and stole all of the credit for finding the Vault, going so far to claim responsibility for killing the Destroyer. Jack has also blotted out much of the light on the planet by having a giant orbiting H-shaped base set in front of Pandora's stationary moon. The new team in Borderlands 2 is tasked with killing Jack and returning peace to Pandora. Endret 20. august 2011 av Argoniel Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 En liten oversikt over en del fiender som er bekreftet: * Handsome Jack - the game's main antagonist. * Bullymong - a six-limbed gorilla-like creature that will dynamically pick up objects (or rip up bits of scenery) and then lob them at the player. * Elemental skags - certain elemental skags are able to buff other nearby skags. * Marauder bandit - a large thug who makes intelligent use of cover, retreating to find allies when significantly damaged. * Surveyors - floating Hyperion bots who can quickly restore their allies to full health and summon more robots such as WAR Loaders. * Nomad - a giant robed boss wielding a massive shield with an angry midget strapped to it. The player may choose to shoot off the midget's restraints and temporarily gain an ally. * WAR Loader - a large Hyperion robot that can rapidly fire missiles and bullets. Can be summoned by Surveyors. * Thresher - a gigantic worm-like creature that is fought in vehicles and can open more parts of the map. * EXP Loader - a man-sized Hyperion robot that acts as a suicide bomber. The player may shoot off its legs in order to slow it down. Note: CL4P-TPs are confirmed to make an appearance in Borderlands 2. They are upset over the happenings in DLC4 but it is not known at this time if they will fight with or against the players. Fra http://borderlands.wikia.com/wiki/Borderlands_2 Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) En liten oversikt over en del fiender som er bekreftet: * Handsome Jack - the game's main antagonist. * Bullymong - a six-limbed gorilla-like creature that will dynamically pick up objects (or rip up bits of scenery) and then lob them at the player. * Elemental skags - certain elemental skags are able to buff other nearby skags. * Marauder bandit - a large thug who makes intelligent use of cover, retreating to find allies when significantly damaged. * Surveyors - floating Hyperion bots who can quickly restore their allies to full health and summon more robots such as WAR Loaders. * Nomad - a giant robed boss wielding a massive shield with an angry midget strapped to it. The player may choose to shoot off the midget's restraints and temporarily gain an ally. * WAR Loader - a large Hyperion robot that can rapidly fire missiles and bullets. Can be summoned by Surveyors. * Thresher - a gigantic worm-like creature that is fought in vehicles and can open more parts of the map. * EXP Loader - a man-sized Hyperion robot that acts as a suicide bomber. The player may shoot off its legs in order to slow it down. Hvis vi sammenligner med fiendene som finnes på forskjellige screens, virker det som vi har flere som vi ikke har navnene på ennå. F.eks. dyrene med vinger (mer kropp og mindre vinger enn rakks fra 1'ern) Virker også som om det er en type mellomstor Loader som skyter istedet for å rushe med bombe. (Kanskje de bare rusher når de er nærme nok) Den nye marauder banditten ser vi muligens i det første bildet på side to, men det blir bare gjetting. Skaggs har jeg ikke sett på noe bilde, men ellers er det vel lett å finne igjen alle i lista på bildene. (Den gamle psychoen vet vi også er med.) Endret 20. august 2011 av Riboflavin' Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Håper ikke de tar vekk skags, rakks eller rakk hives. Alle de gamle håper jeg blir. Hvis ikke vi får noe informasjon om at Vault-jegerne utryddet hele arten da Men synes det er kjempegøy at vi får se CL4P-TP's igjen Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Lekkede video'r: http://www.youtube.com/watch?v=_qq80-QuzPM http://www.youtube.com/watch?v=CNQE4-hu-oM 2 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Konkulf, du er the man! Kom på én ting jeg vil ha forandret fra 1'ern; Autopickup av ammo og cash i SP-mode. Er ingen logisk forklaring for hvorfor vi ikke vil ha mer penger og ammo, så hvorfor ikke? 1 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Hva er det han kaster? Først så det ut som våpenet han plukket opp, men så sprengte det må være en slags granat da.? Men det lignet lissom ikke noe spesiell granat. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Ser ut til å være en granat av denne typen: Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Hvis det er kuler igjen i magasinet når man kaster våpenet, så eksploderer det visstnok. Siterer fra et annet forum: For instance the Tediore brand, which was next to worthless in the first game has become truly disposable. When using a Tediore weapon in Borderlands 2, you have the option to throw the entire gun like a grenade, which will cause an explosion relative to the amount of ammo you had left in the clip. A new gun will then be spawned from your characters Digistruct Module. (The same mechanic that built the cars out of thin air in the first game) Endret 21. august 2011 av Villanden Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 A new gun will then be spawned from your characters Digistruct Module. (The same mechanic that built the cars out of thin air in the first game) Aha. Jeg lurte fælt på hvorfor det bare dukket opp nye våpen når han kasta dem.. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Så det VAR faktisk geværet Nice ^^ Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Hvordan skal de få til dual wield? Blir det som cod hvor begge våpene deler crosshair? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 Finnes det noen andre eksempler på hvordan det kan gjøres? Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Call of Juarez hadde i 2eren crosshair for begge skyterne dersom du hadde dualwield. Hvertfall i demoen Men det funket ganske greit syntes jeg. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) To crosshairs hørtes ut som en klønete løsning, synes jeg. Kan se for meg situasjoner hvor det ville vært bra, men stort sett vil vel det å styre skuddene mot nøyaktig samme sted være det mest hensiktsmessige. Endret 26. august 2011 av Riboflavin' Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Jeg håper også på delt crosshair. Noe annet ville vært som å styre en bil med to ratt. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 To crosshairs hørtes ut som en klønete løsning, synes jeg. Kan se for meg situasjoner hvor det ville vært bra, men stort sett vil vel det å styre skuddene mot nøyaktig samme sted være det mest hensiktsmessige. Det var ganske heavy auto-aim i CoJ når du brukte 2 pistoler. Fungerte ganske greit, det er jo ikke slik at du kan sikte veldig presist med to pistoler heller. Et annet alternativ er jo slik som det er i Wet, der ene pistolen er auto-aim, mens den andre styres manuelt. Men jeg tipper at vi vil se et delt crosshair i Borderlands 2. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Et nytt skjermbilde. Ser pent ut. Man kan se at Maya kjører bilen. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Pent. Dette spillet blir tits! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå