Gå til innhold

Borderlands 2 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Kunne godt tenke meg å kjøre litt BL2 coop med folka her, hvis det frister for andre og. Jeg har en gruppe jeg spiller med som nærmer seg slutten av Pt1, ellers har jeg en 27 commando og en 14 assassin. For å gjøre det enklest mulig er jeg også med på å starte en level 1, da helst med gunzerker siden det er den siste jeg ikke har prøvd ennå.

 

Add meg på Steam hvis det skulle friste! Hadde vært knall med et fullt team. o/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Vet ikke helt om dette er rett forum for å spørre om dette, men prøver like vell;

 

I går flyttet jeg PCn min til en kamerat, og da jeg skulle til og logge meg på Borderlands 2, la jeg merke til at saven min var satt tilbake et par lvler, og mye progress. Noen som vet hvordan jeg får tilbake den gamle progresjonen, eller forsvant den for alltid?

 

Takk

Lenke til kommentar

I første Borderlands var der jo flere rom som var stappet med våpen eller byer med masse våpenkasser i. Noen som har funnet noe lignende på Borderlands to?

 

Synes der er lite utvalg av disse herlige kassene med våpen i, så hadde vært kjekt om der fantes noe lignende det som var på eneren.

Jeg tror litt av grunnen til at man ikke har disse ansamlingene med drøssevis av våpen er at man ikke skal kunne farme penger, og dermed spille på automat for dette. På den annen side fungerer jo automatene for så vidt som uuttømmelige kasser med våpen.

 

Synes forresten det visuelle utvalget av våpenkister er helt fantastisk. Alt fra Jakobs-kassene med treplanker, via Bandit-bilvrakene (for ikke å snakke om utedassene) til de å-så-herlige store Dahl-kistene er jo skikkelig stilige.

 

Uten å spoile altfor mye går det jo også an å si at du i hvert fall på ett sted i spillet kommer over flere items enn du klarer å bære med deg.

Lenke til kommentar

Hei! Vet ikke helt om dette er rett forum for å spørre om dette, men prøver like vell;

 

I går flyttet jeg PCn min til en kamerat, og da jeg skulle til og logge meg på Borderlands 2, la jeg merke til at saven min var satt tilbake et par lvler, og mye progress. Noen som vet hvordan jeg får tilbake den gamle progresjonen, eller forsvant den for alltid?

 

Takk

 

Dette er en kjent feil/bug, er Steam cloud som tuller og enkelte ganger ikke saver progressen.

 

Det er dessverre ingenting å gjøre med dette, jeg linket til en artikkel ang dette noen sider tilbake i tråden her.

Lenke til kommentar

I første Borderlands var der jo flere rom som var stappet med våpen eller byer med masse våpenkasser i. Noen som har funnet noe lignende på Borderlands to?

 

Synes der er lite utvalg av disse herlige kassene med våpen i, så hadde vært kjekt om der fantes noe lignende det som var på eneren.

 

Du har noen rom, som f.eks det ene rommet

rett før Bloodwing der er det ett rom med noen våpenkasser, og hvertfall 3 loot-midgets.

 

ikke stor spoiler :)

 

 

Hei! Vet ikke helt om dette er rett forum for å spørre om dette, men prøver like vell;

 

I går flyttet jeg PCn min til en kamerat, og da jeg skulle til og logge meg på Borderlands 2, la jeg merke til at saven min var satt tilbake et par lvler, og mye progress. Noen som vet hvordan jeg får tilbake den gamle progresjonen, eller forsvant den for alltid?

 

Takk

 

Cloud save? Funker vist ikke opptimalt, er vist best å slå det av :)

 

 

 

Har noen forresten funnet Leeeeeeroy Jenkins?

Jeg fant en loot midget robot som het L3r0y J3nkins og han telte i forhold til badass ranken :p

Lenke til kommentar

Uten å spoile altfor mye går det jo også an å si at du i hvert fall på ett sted i spillet kommer over flere items enn du klarer å bære med deg.

 

Hvor?

 

Er på andre gjennomspilling nå, men ikke funnet noe slikt sted.

 

Jeg tror han mener på et punkt i spillet og ikke et spesifikt sted.

 

Forøvrig har jeg så og si bestandig full backpack(om jeg husker rett så har jeg 21 slots) og må hele tiden kaste ut stasj for å få inn mere verdifult stasj.

Har også en del ekstra våpen som er kjekke å ha som konstant tar opp 5+/- slots.

Lenke til kommentar

Har 27 slots og er alltid full... Har bøttevis med relics som er kjekke å ha. 2stk av + xp bonus, 1stk av 5% rare loot chance, og noen + corrosive/fire dmg, osv osv.

 

Har alltid fullt, når Terra dropper noe awsome, og jeg har lyst på det så har jeg aldri plass, og en annen drittunge ninjaer hele greia :hm:

Lenke til kommentar

Kva skal ein bruke Erdium på når ein har kjøpt alt i black market?

 

 

 

Eg likar veldig godt pistolen eg fekk av Tiny Tina :D

Den har eg hatt med i lange tider no, og ikkje minst De Do pistolen som gjev +100% Melee Dmg.

 

 

(Tundra Express)

 

 

 

Kjekt å farme $$$ hjå dei beast'ene som har gull rundt føttene.

Sende ut hallusinasjon av Assassin, og springe fram og bruke melee på føttene.

På kvar plass så er det jo ganske mange av desse, og får fort 10-15K ekstra :D

 

 

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar

Forresten, de to desidert beste smg jeg har fått var ved å gi Miss Moxxi 15 000,- i tips, så gi henne 5000,- ekstra for et enda bedre våpen.

 

Fikk da smg med ild og damage på 655.

 

Ulempen med siste våpene hun gir er at håndkontrollen ikke slutter å vibrere :-D

 

Fekk noko lunde det samme på slot maskina, bare den hadde splash damage og kosta meg ca. 200$

 

Ser det at nokon har gjeve Moxxi 50K til sammen, og då har dei fått favoritt våpenet hennar.

 

*leifs*

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar

Kva skal ein bruke Erdium på når ein har kjøpt alt i black market?

 

 

 

Eg likar veldig godt pistolen eg fekk av Tiny Tina :D

Den har eg hatt med i lange tider no, og ikkje minst De Do pistolen som gjev +100% Melee Dmg.

 

 

(Tundra Express)

 

 

 

Kjekt å farme $$$ hjå dei beast'ene som har gull rundt føttene.

Sende ut hallusinasjon av Assassin, og springe fram og bruke melee på føttene.

På kvar plass så er det jo ganske mange av desse, og får fort 10-15K ekstra :D

 

 

 

Du bruker Eridium 4stk hver gang du skal inn til Terramorphous :) Men han dropper type 20stk så du har nesten aldri mindre enn maksimum som er 99.

Lenke til kommentar
Hvor? Er på andre gjennomspilling nå, men ikke funnet noe slikt sted.
Jeg tror han mener på et punkt i spillet og ikke et spesifikt sted. Forøvrig har jeg så og si bestandig full backpack(om jeg husker rett så har jeg 21 slots) og må hele tiden kaste ut stasj for å få inn mere verdifult stasj. Har også en del ekstra våpen som er kjekke å ha som konstant tar opp 5+/- slots.

 

 

Warrior droppa jo ~50 items for meg i hvert fall.

 

Mye av det er selfølgelig trash, men jeg antar at det var derfor du ville ha sånne ansamlinger av våpen også? Er man ute etter våpen som faktisk er brukbare ligger jo de og venter rundt hvert hjørne, det er det som er så deilig med dette spillet. :)

 

I motsetning til mange andre hack'n'slash-spill, der man en gang i skuddåret finner et våpen som faktisk er brukbart...

Lenke til kommentar

Å ta med seg alt som er verdt 500+ er jo en helt fin måte å tjene cash på.

Det å ha 5+/- våpen ekstra i sekken er fint da jeg synes det er kjekt å ha ca. 2 av hvert våpen, med forskjellige "elemental effects".

har f.eks. tre snipere, to rakettkastere, to maskingevær samt en pistol, hagle og smg.

 

Jeg liker alle våpnene og liker å bytte litt mellom.

Lenke til kommentar

Kva skal ein bruke Erdium på når ein har kjøpt alt i black market?

 

Du bruker Eridium 4stk hver gang du skal inn til Terramorphous :) Men han dropper type 20stk så du har nesten aldri mindre enn maksimum som er 99.

 

Ja, eg er nok ikkje kome såpass langt til å ha høyrd om han, men har høyrd at det er ein fyr ein kan kjøpa våpen av med Eridium..? Kan det stemme?

 

Hmm... lurar på kva som skjular seg i kassen til Roland i Sanctuary....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...