Argoniel Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hva er hemmeligheten til Terra? Noen grupper dreper han på 10 sec, andre på 10 min. Alle løper bare inn og ninjaer alt anyways.. >< Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hva er hemmeligheten til Terra? Noen grupper dreper han på 10 sec, andre på 10 min. Alle løper bare inn og ninjaer alt anyways.. >< For den de som svarer. Vennligst bruk spoiler Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Hemmeligheten til Terra er som følger: Skaff The Bee. Skaff Conference Call Blast Away. ??? Profit. Med det der dreper jeg han på alt fra 10 sekunder til 25-40 sekunder alene, med modifier satt til å skalere fiender som om det hadde vært 4 personer. Alt avhenger av procs. Endret 1. oktober 2012 av Felnahkriin Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Eg sliter med å få tatt Bloodwing(?)... (Åpne spoiler på eiget ansvar om du ikkje er kome til "Save Bloodwing" Den fuglen som ein skal redde, men Handsome Jack har "genmanipulert" med Eridium... Døydd der x antall gonger... svært lite som verkar til å gjeva stor effekt... Det som gjer mest, ser ut til å væra splash damage... Any tip? Endret 2. oktober 2012 av WhatWorld Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Skyt på den og bruk adult skags for å komme i livet igjen. Ta addsa før du konsentrerer deg om bossen. 1 Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Mange av dere som spiller singleplayer? Eller går det mest i Co-op? Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Gikk i co-op til level 30-ish, så spilte nesten ikke kameratene, da ble jeg 50 har tatt Terra kun co-op. Kunne klart det solo, men så plutselig joina en random dude, og da klarte jeg det duo Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Eg spelar kun Singel-Player Endret 2. oktober 2012 av WhatWorld Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Eg spelar kun Singel-Player Okå. Og det er morsomt? Hvilke karakter bruker du? Og satser du mye på å få health-regen? Hvilke level er du? Jeg begynte alene, så spilte jeg endel Co-op med endel venner. Co-op er morsomt det, men kan fort bli stressende. Man må hele tiden følge på. Og siste dagene har det ikke vært spilt noe. Ikke alltid det passer for alle å spille. Så jeg vurderer å starte en ny karakter og spille alene igjen. Holder også på med Borderlands 1 singleplayer Endret 2. oktober 2012 av Mann_Av_Gull Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Eg sliter med å få tatt Bloodwing(?)... (Åpne spoiler på eiget ansvar om du ikkje er kome til "Save Bloodwing" Den fuglen som ein skal redde, men Handsome Jack har "genmanipulert" med Eridium... Døydd der x antall gonger... svært lite som verkar til å gjeva stor effekt... Det som gjer mest, ser ut til å væra splash damage... Any tip? Jeg og sleit der og. Begynte på sidequest og levlet + bedre våpen. Da gikk Bloodwing ned som en stein. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Det er jo det som er så fint med spillet. Er det noe som er for vanskelig, er det bare å komme tilbake litt senere. Selv klarte jeg den uten problemer første gangen. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Mange av dere som spiller singleplayer? Eller går det mest i Co-op? Har en karakter jeg bruker sammen med dama samt en jeg spiller SP med. Hadde sikkert vært fett å spille MP med den, men med tanke på hvordan lootsystemet virker så må det være sammen med noen jeg "kjenner" da jeg ikke gidder å stresse sm f bare for å få tatt en titt på lootet. Så om det er noen som har en lvl 23-25 figur så er det bare å rope ut. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Eg spelar kun Singel-Player Okå. Og det er morsomt? Hvilke karakter bruker du? Og satser du mye på å få health-regen? Hvilke level er du? Jeg begynte alene, så spilte jeg endel Co-op med endel venner. Co-op er morsomt det, men kan fort bli stressende. Man må hele tiden følge på. Og siste dagene har det ikke vært spilt noe. Ikke alltid det passer for alle å spille. Så jeg vurderer å starte en ny karakter og spille alene igjen. Holder også på med Borderlands 1 singleplayer Ja, eg storkosar meg Nokre kills til, så er eg lvl 23 Assassin... satsar på Shield Capacity, Regen og Delay... har rundt 1300 i kapasitet på shield + 900hp.. Eg anbefalar å starte ein karakter til Om du ikkje synest det er kjekt, så kan du vel berre spela andre spel når det ikkje er nokon som kan spela co-op med deg... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Har det kommet en patch som ordner at du kan miste badass ranken din enda? Har satt spillet på pause siden det kom frem... Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Spillet har begynt å klikke for meg hele tida... Irriterer noe inn i granskauen da det er det eneste spillet jeg spiller atm... Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Mange av dere som spiller singleplayer? Eller går det mest i Co-op? Jepp, spiller SP og koser meg som bare det. Får all loot selv, og trenger ikke stresse for å henge med en annen. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Er det noen som vet hva som skjer hvis man dør uten penger? I og med at det koster en liten slant å bli gjenopplivet. Endret 2. oktober 2012 av Blitsen Lenke til kommentar
claes Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Da dør du for alltid og må starte helt på nytt.. neida, du betaler bare ingenting. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Syntes det bare hadde vært rett og rimelig jeg, har faktisk trodd helt til nå at det var game over om man døde og ikke hadde spenn til re-spawn Dette vil da si at jeg har hatt ubegrunnet noia hver gang jeg har hatt lite spenn igjennom hele Borderlands 1 og 2 karrieren min... hehe Lenke til kommentar
MDD Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Godt å høre at man ikke permaudauer om man er tom for spenn. Jeg trodde vel aldri det, men kjente på en liten frykt for det. Jeg spiller også SP eksklusivt. Gjelder forsåvidt absolutt alle spill jeg noen gang spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå