Gå til innhold

Borderlands 2 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg sliter med å få tatt Bloodwing(?)...

(Åpne spoiler på eiget ansvar om du ikkje er kome til "Save Bloodwing"

Den fuglen som ein skal redde, men Handsome Jack har "genmanipulert" med Eridium...

Døydd der x antall gonger... svært lite som verkar til å gjeva stor effekt...

Det som gjer mest, ser ut til å væra splash damage...

Any tip?

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar

Eg spelar kun Singel-Player :)

Okå. Og det er morsomt? Hvilke karakter bruker du? Og satser du mye på å få health-regen? Hvilke level er du?

Jeg begynte alene, så spilte jeg endel Co-op med endel venner. Co-op er morsomt det, men kan fort bli stressende. Man må hele tiden følge på. Og siste dagene har det ikke vært spilt noe. Ikke alltid det passer for alle å spille. Så jeg vurderer å starte en ny karakter og spille alene igjen. Holder også på med Borderlands 1 singleplayer

Endret av Mann_Av_Gull
Lenke til kommentar

Eg sliter med å få tatt Bloodwing(?)...

(Åpne spoiler på eiget ansvar om du ikkje er kome til "Save Bloodwing"

Den fuglen som ein skal redde, men Handsome Jack har "genmanipulert" med Eridium...

Døydd der x antall gonger... svært lite som verkar til å gjeva stor effekt...

Det som gjer mest, ser ut til å væra splash damage...

Any tip?

Jeg og sleit der og. Begynte på sidequest og levlet + bedre våpen. Da gikk Bloodwing ned som en stein.

Lenke til kommentar

Mange av dere som spiller singleplayer? Eller går det mest i Co-op?

Har en karakter jeg bruker sammen med dama samt en jeg spiller SP med.

Hadde sikkert vært fett å spille MP med den, men med tanke på hvordan lootsystemet virker så må det være sammen med noen jeg "kjenner" da jeg ikke gidder å stresse sm f bare for å få tatt en titt på lootet.

Så om det er noen som har en lvl 23-25 figur så er det bare å rope ut.

Lenke til kommentar

Eg spelar kun Singel-Player :)

Okå. Og det er morsomt? Hvilke karakter bruker du? Og satser du mye på å få health-regen? Hvilke level er du?

Jeg begynte alene, så spilte jeg endel Co-op med endel venner. Co-op er morsomt det, men kan fort bli stressende. Man må hele tiden følge på. Og siste dagene har det ikke vært spilt noe. Ikke alltid det passer for alle å spille. Så jeg vurderer å starte en ny karakter og spille alene igjen. Holder også på med Borderlands 1 singleplayer

Ja, eg storkosar meg :D Nokre kills til, så er eg lvl 23 Assassin... satsar på Shield Capacity, Regen og Delay... har rundt 1300 i kapasitet på shield + 900hp..

Eg anbefalar å starte ein karakter til :) Om du ikkje synest det er kjekt, så kan du vel berre spela andre spel når det ikkje er nokon som kan spela co-op med deg...

Lenke til kommentar

Syntes det bare hadde vært rett og rimelig jeg, har faktisk trodd helt til nå at det var game over om man døde og ikke hadde spenn til re-spawn :p

Dette vil da si at jeg har hatt ubegrunnet noia hver gang jeg har hatt lite spenn igjennom hele Borderlands 1 og 2 karrieren min... hehe

Lenke til kommentar

Godt å høre at man ikke permaudauer om man er tom for spenn. Jeg trodde vel aldri det, men kjente på en liten frykt for det.

Jeg spiller også SP eksklusivt. Gjelder forsåvidt absolutt alle spill jeg noen gang spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...