Gulrotsaft Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Har ikke lagt merke til lag, men har alltid hostet til nå. Gidder ikke spille public da man må jage sånn for å få lootet. Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Noen som har drept Terramorphous enda? Prøver å få Pitchfork fra han men den dropper aldri, har drept han 20 ganger. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Hvis noen trenger team mates å spille Borderlands eller Borderlands 2 så kan dere legge meg til på Skype og Steam. Så kan vi spille alt etter som det passer Steam brukernavn: turrican9 Skype brukernavn: larsen.ole.mats Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hehe, hadde akkurat lagt alle mine våpen i claptrap og rolands lager... (Ikkje åpne spoiler om du ikkje er kome til Mission: Take Action) Så flyr Sanctuary avgårde... så er ikkje lett med ein pistol av verdi 31$... Lenke til kommentar
claes Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hehe, hadde akkurat lagt alle mine våpen i claptrap og rolands lager... (Ikkje åpne spoiler om du ikkje er kome til Mission: Take Action) Så flyr Sanctuary avgårde... så er ikkje lett med ein pistol av verdi 31$... Du drar vel uansett rimelig raskt dit, hvis ikke kan du dra til claptraps "hus", er en safe der og såvidt jeg husker. Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Noen andre her som er lvl 50? Hadde vært morsomt å prøve å ta Ultimate Super Badass formen av Varkids med noen, er vansklig å spawne den selv. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hehe, hadde akkurat lagt alle mine våpen i claptrap og rolands lager... (Ikkje åpne spoiler om du ikkje er kome til Mission: Take Action) Så flyr Sanctuary avgårde... så er ikkje lett med ein pistol av verdi 31$... Du drar vel uansett rimelig raskt dit, hvis ikke kan du dra til claptraps "hus", er en safe der og såvidt jeg husker. Ja, det kan godt hende, gjekk såvidt vidare igår, før eg tok kvelden... kom til Three Horns Divide og starta såvidt i "The Fridge"... sjølv om eg er lvl.17(?) så var det litt vanskeleg når ein kun har den pistolen... Men det går sikkert fint, hadde berre vore kjappare med dei eg hadde Trur ikkje eg har vore innom Claptrap's hus... har kun brukt lageret hans i Sanctuary... Lenke til kommentar
Seal Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hehe, hadde akkurat lagt alle mine våpen i claptrap og rolands lager... (Ikkje åpne spoiler om du ikkje er kome til Mission: Take Action) Så flyr Sanctuary avgårde... så er ikkje lett med ein pistol av verdi 31$... Og hvorfor i alle dager gjorde du det? Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Drepte akkurat Vermivorous The Invincible solo med 4 player difficultity... Tok 1 time å spawne og ett kvarter å drepe. Fikk bare dritt men... Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Hehe, hadde akkurat lagt alle mine våpen i claptrap og rolands lager... (Ikkje åpne spoiler om du ikkje er kome til Mission: Take Action) Så flyr Sanctuary avgårde... så er ikkje lett med ein pistol av verdi 31$... Og hvorfor i alle dager gjorde du det? Nei... altså... eg trudde eg skulle få noko bra for det mission'et eg haldt på med... men det gjorde eg altså ikkje (skulle liksom "lage plass" i backpacken...) For samtidig så var eg ute og skaffa meg badass ranks for å ta folk med melee, og trudde eg kom til å få noko bra der og... Eg trudde jo ikkje at Sanctuary kom til å fly vekk...og at eg kom til å bli teleportert ut... (Ikkje åpne spoiler om du ikkje er kome til Mission: Take Action/Ferdig med Tundra Express) Endret 1. oktober 2012 av WhatWorld Lenke til kommentar
claes Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hehe, hadde akkurat lagt alle mine våpen i claptrap og rolands lager... (Ikkje åpne spoiler om du ikkje er kome til Mission: Take Action) Så flyr Sanctuary avgårde... så er ikkje lett med ein pistol av verdi 31$... Du drar vel uansett rimelig raskt dit, hvis ikke kan du dra til claptraps "hus", er en safe der og såvidt jeg husker. Ja, det kan godt hende, gjekk såvidt vidare igår, før eg tok kvelden... kom til Three Horns Divide og starta såvidt i "The Fridge"... sjølv om eg er lvl.17(?) så var det litt vanskeleg når ein kun har den pistolen... Men det går sikkert fint, hadde berre vore kjappare med dei eg hadde Trur ikkje eg har vore innom Claptrap's hus... har kun brukt lageret hans i Sanctuary... Ja, en av de første tingene du gjør er å dra tilbake til Sanctuary, så det går fint. Claptraps place er det første stedet du er på, er en fast travel tilbake dit. Det er en safe der som er speilet med safen i sanctuary Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) (quotes) Hehe, hadde akkurat lagt alle mine våpen i claptrap og rolands lager... (Ikkje åpne spoiler om du ikkje er kome til Mission: Take Action) Så flyr Sanctuary avgårde... så er ikkje lett med ein pistol av verdi 31$... Du drar vel uansett rimelig raskt dit, hvis ikke kan du dra til claptraps "hus", er en safe der og såvidt jeg husker. Ja, det kan godt hende, gjekk såvidt vidare igår, før eg tok kvelden... kom til Three Horns Divide og starta såvidt i "The Fridge"... sjølv om eg er lvl.17(?) så var det litt vanskeleg når ein kun har den pistolen... Men det går sikkert fint, hadde berre vore kjappare med dei eg hadde Trur ikkje eg har vore innom Claptrap's hus... har kun brukt lageret hans i Sanctuary... Ja, en av de første tingene du gjør er å dra tilbake til Sanctuary, så det går fint. Claptraps place er det første stedet du er på, er en fast travel tilbake dit. Det er en safe der som er speilet med safen i sanctuary Respons Ah, ja men då går det nok fint Der eg traff på Sir Hammerlock? Hmm.. Då må eg tilbake å leita, seinare, må ha oversett den... trur eg berre kjempar meg fram til Sanctuary... like greit då eigentleg... Endret 1. oktober 2012 av WhatWorld Lenke til kommentar
claes Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (quotes) Hehe, hadde akkurat lagt alle mine våpen i claptrap og rolands lager... (Ikkje åpne spoiler om du ikkje er kome til Mission: Take Action) Så flyr Sanctuary avgårde... så er ikkje lett med ein pistol av verdi 31$... Du drar vel uansett rimelig raskt dit, hvis ikke kan du dra til claptraps "hus", er en safe der og såvidt jeg husker. Ja, det kan godt hende, gjekk såvidt vidare igår, før eg tok kvelden... kom til Three Horns Divide og starta såvidt i "The Fridge"... sjølv om eg er lvl.17(?) så var det litt vanskeleg når ein kun har den pistolen... Men det går sikkert fint, hadde berre vore kjappare med dei eg hadde Trur ikkje eg har vore innom Claptrap's hus... har kun brukt lageret hans i Sanctuary... Ja, en av de første tingene du gjør er å dra tilbake til Sanctuary, så det går fint. Claptraps place er det første stedet du er på, er en fast travel tilbake dit. Det er en safe der som er speilet med safen i sanctuary Respons Ah, ja men då går det nok fint Der eg traff på Sir Hammerlock? Hmm.. Då må eg tilbake å leita, seinare, må ha oversett den... trur eg berre kjempar meg fram til Sanctuary... like greit då eigentleg... Nei, heeelt i starten, der knuckledragger tar øyet til claptrap Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Svar til alle quotene over. Du kan bruke en Fast Travel stasjon for å komme til huset hans også. Og så vidt jeg vet er Secret Stashen bare i Claptraps hus i PT 2. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Noen andre her som er lvl 50? Hadde vært morsomt å prøve å ta Ultimate Super Badass formen av Varkids med noen, er vansklig å spawne den selv. Er level 49 og prøvde meg på Terramorphous men det var rimelig hopeless Spiller du på xbox er jeg lett med på å game med noen, de jeg spiller med er bare level 28 og sånt... Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Spiller på PC desverre, om noen andre vil ha hjelp med Terramorphous hjelper jeg gjerne. Dreper han på 20-30 sekunder med 4 spillere. Lenke til kommentar
Student of Life Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Noen som har plass til en Maya lvl 34? Har ingen som har tid til å spille for tiden. Steam: dantheaceman Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Dropper Terramorphous noe kult da? Er lvl35 nå, så er bare på normal mode jeg har den tilgjengelig. Endret 1. oktober 2012 av MrLuni Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Han dropper masse rart om man er heldig nok, sålangt har jeg fått en Relic som gir meg 0.5% HP regen/sec og gjør at Varkids blir veldig glad i å transforme. Har fått 2 granater, Slayer of Terramorphous Class mods, rimelig episke firenades og det dropper en haug med blues og purples omtrent hver gang. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Noen som gidder å drepe han for meg nå? PC Steam: MrLuni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå