Riboflavin' Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Endret 17. august 2011 av Riboflavin' 1 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Nice Får håpe man kan customisere litt mer på siktene og sånt selv. Hadde noen syke våpen med utrolig dårlig sikte Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Jeg la ikke merke til det før nå, men på det nest siste bildet, ser det ikke ut som om han sitter i en liten båt? Kanskje det er et hint om at vi får kjøre vår egen denne gangen. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Nja si det, det ligger nå to safer med grønt lys som han kan loote. Det kan være en tilfeldighet også. Trur ikke man kan loote noe i ting man kan kjøre Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Nei, det var det da.. Det kan jo bare hende de har satt sammen endel elementer for å lage et bilde, men for meg ser det ihvertfall litt ut som han er utpå vannet. Uten at det trenger å bety noe. Her er en artikkel med litt ny info. Måtte humre litt når jeg leste "vulgar midget". http://gamescom.gamespot.com/story/6329613/gamescom-2011-borderlands-2-first-look-preview?tag=topslot;thumb;2 Endret 18. august 2011 av Riboflavin' Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Ser fett ut! Håper det blir mer variasjon i miljøene denne gangen, og også bedre historiefortelling. Skal nok uansett ha dette spillet, da jeg og dama spiller 1ern for tiden etter at jeg fikk hu hekta Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 På bilde 1 der, er han fyren nede til venstre vår fyr? Er dette han med to våpen i skikkelig armour? Eller har vi en egen person med skjold? Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Vil tro det er en egen klasse. Synes det er rart om han skulle forandre utseende så mye pga armour. Men det er også litt rart når Salvador the Gunzerker (kan dual wielde hvilke som helst to våpen i en kort periode) til nå er den eneste klassen de har gått ut med. Kanskje dette bildet er ment som en "teaser" om den neste klassen de viser. Edit: Forresten, ta en titt på det øverste bildet jeg postet på denne siden. Det er samme fyren som Salvador skyter på.. Tror rett og slett det er et bilde uten noen 'player character', men som viser fiender som slåss mot hverandre. Endret 18. august 2011 av Riboflavin' Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Hvis ikke vi sitter inne i roboten Men det er for mye å håpe på Stemmer nok det du sier der, at det er bare fiender vs fiender Selv om det hadde vært awsome å ha ett skjold. Det kunne jo gjort deg drit-treg. og kunne kun brukt pistoler mens du brukte skjoldet. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Flere screens. På det nederste føler jeg meg ganske sikker på at vi ser en ny (?) klasse. Synes jeg så et eller annet at en Siren fortsatt skulle være spillbar, så kanskje det er henne. Endret 18. august 2011 av Riboflavin' 1 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Nest siste bilde så kan det også være hint til annen planet/story line også da? Vi ser jo en slags "Death-Star" oppi der Det kan jo være en humorisktisk story-line for eksempel Det siste bilde så kan det jo være en spillbar klasse ja. Men jeg har lest at de 4 klassene fra eneren kan ses, ikke spilles? Pen bil Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Elsker den visuelle stilen. 1 Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Nest siste bilde så kan det også være hint til annen planet/story line også da? Vi ser jo en slags "Death-Star" oppi der Det kan jo være en humorisktisk story-line for eksempel Som det står i preview'en jeg postet over, er det et mission som foregår ved en stor demning eid av Hyperion, hvor de også sender inn reinforcements fra sin base på månen. Vet ikke om det er et romskip som letter der, men det ihvertfall formet som en "H" for Hyperion. Endret 19. august 2011 av Riboflavin' Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Ah, leste ikke den før nå Men de fra eneren skal være non-playable. The original characters will make appearances in the sequel as NPCs. fra: http://borderlands.wikia.com/wiki/Borderlands_2 også fra samme link: Two new characters have been confirmed, Salvador the Gunzerker and Maya the Siren. Så det er en siren vi ser der. Men da ikke Lilith. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Er det meg eller er fyren på gullstatuen på bilde over her Marcus? Synes det ligner.. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Ah, leste ikke den før nå Men de fra eneren skal være non-playable. The original characters will make appearances in the sequel as NPCs. fra: http://borderlands.wikia.com/wiki/Borderlands_2 også fra samme link: Two new characters have been confirmed, Salvador the Gunzerker and Maya the Siren. Så det er en siren vi ser der. Men da ikke Lilith. I og med at vi tydeligvis får en ny siren, lurer jeg litt på om de bare bytter ut selve figurene fra ener'n, men beholder "arketypene" slik at vi får en ny soldat, ny berserker og ny hunter. Gunzerker kan jo da være en femte klasse som de la til for å få med noe helt nytt. Endret 19. august 2011 av Riboflavin' Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Gunzerker er tydeligvis ganske lik berserker også. Leste det et sted Jeg håper det kommer flere klasser jeg da MANGE class-skills Divergent Likeness - If you’re dual wielding weapons of the same type, your attack power goes up. If you dual wielding different types of weapons, your accuracy goes up. Down, Not Out – When Salvador is downed, he has the ability to dual wield until he either dies or is revived by a team member. Overheat – No matter which gun you’re using, the rate of fire will continue to increase as long as you hold the trigger Noen av Salvadore sin skills Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Som jeg muligens nevnte et annet sted vil jeg heller at de legger mye i hver klasse enn at de lager flere klasser. Håper særlig på flere enn én "aktiv skill" per klasse. De på den lista ser mest passive ut. Hvor fant du den, forresten? Mer Maya: 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Kult! Grafikken er utrolig pent sammenlignet med 1rn og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå