Cerb89 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Jeg klarte selvfølgelig å bruke gullnøkkelen min på lvl 8 :S Trodde det var en vanlig våpenkiste. Synes de bure da lagt inn noen form for "er du sikker på at du vil bruke nøkkelen nå" greie. Samme klarte jeg å gjøre. :< Jeg fikk i hvert fall et jævlig nice våpen da. Har kommet meg til level 11 - er fornøyd så langt. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Joda, men hadde allerede bedre. Er på lvl 14 (snart 15) og koser meg rimelig mye enda. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Det er sykt mye side missions. Tar unna disse så snart de kommer før jeg går videre med historien. Greit å ta salt av mission mens en er ca på samme level og ikke når en er 10 hakk over. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Loot/drop systemet er virkelig godt laget, vært litt redd for at man kunne gå litt fort lei, men går jo alltid rundt å håper på noe nytt å spennende når ting detter på bakken, selv om man akkurat har fått noe nytt og spennende Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Jeg savner litt den greia fra Diablo 3 hvor hver spiller mottar forskjellig loot, men det har ikke ført til noen problemer enda. Ser for meg det kan være slitsomt om du spiller public Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Jeg klarte selvfølgelig å bruke gullnøkkelen min på lvl 8 :S Trodde det var en vanlig våpenkiste. Synes de bure da lagt inn noen form for "er du sikker på at du vil bruke nøkkelen nå" greie. Samme klarte jeg å gjøre. :< Jeg fikk i hvert fall et jævlig nice våpen da. Har kommet meg til level 11 - er fornøyd så langt. Same. Spawnet i Sanctuary og løp bare og åpnet første og beste våpenboks Noen som har fått prøvd ut alle fire karkterene enda? Hvilken special ability virker best? Lenke til kommentar
Seal Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Jeg klarte selvfølgelig å bruke gullnøkkelen min på lvl 8 :S Trodde det var en vanlig våpenkiste. Synes de bure da lagt inn noen form for "er du sikker på at du vil bruke nøkkelen nå" greie. Samme klarte jeg å gjøre. :< Jeg fikk i hvert fall et jævlig nice våpen da. Har kommet meg til level 11 - er fornøyd så langt. Same. Spawnet i Sanctuary og løp bare og åpnet første og beste våpenboks Tror ikke det er grenser på hvor mange som har gjort akkurat det.... Ja, jeg er nok også en av dem... Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Dere som har spilt Borderlands 2 i flere timer. Hvilken class er dere og kan dere si fordeler og ulemper ved klassen dere valgte? Jeg får spillet om en uke, og er litt usikker på hvilken karakter jeg skal velge. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 All denne infoen finner du på hjemmesiden til spillet vil jeg tro. Det finnes vel en wiki side også Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Dere som har spilt Borderlands 2 i flere timer. Hvilken class er dere og kan dere si fordeler og ulemper ved klassen dere valgte? Jeg får spillet om en uke, og er litt usikker på hvilken karakter jeg skal velge. Lurer litt på det samme selv. Er lvl 11 med Zero (første karakteren min). Hittil virker spesialiteten hans ut til å fungere veldig bra. Gir meg en god sjanse til å stikke av hvis jeg holder på å dø, eller hvis det er vanskelig å nå crit feltet til fienden. Pluss jeg har alltid digget sniper klasser i andre spill. Axton er jeg litt usikker på. Har aldri likt klasser som er turrets/roboter etc. Virker som du må plassere turrent veldig godt for at den skal fungere optimalt. Og virker som stress å sette den ned for så plukke den opp. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Turret er MYE bedre enn i enern. Nå i toern fungerer den utmerket og du kan putte poeng i treet slik at den kan skyte gjennom ting. Dog føler jeg at turrets i de fleste spill er den lette veien da det ikke krever noe skill å drepe med den. Sett den ut og den gjør jobben for deg. Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Synes Gearbox drar den litt for langt når det kommer til Tiny Tina sitt ene quest.. Du blir tvunget til å hjelpe en 12 år gammel jente å torturere personen som drepte foreldrene hennes, mens han sier ting som "I enjoyed killing your parents" og "I'm glad you were there to see your parents killed, it made you stronger", i takt med at hun setter på mer og mer strøm i stolen han sitter i, inntil han dør. Kanskje litt teit å klage på noe sånt i et spill som Borderlands, men likevel Endret 23. september 2012 av Error Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Andre som sliter med å få opprettet konto med de shift greiene ? Får bare disconnection. Ønsker meg en ny nøkkel etter at jeg kasta bort den ene på lvl 7-8 ved et uhell. Endret 23. september 2012 av firberblad Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Dette spillet er herlig i Coop. Spilte i hele kveld sammen med en kompis. Bruker Headset og Skype mens vi spiller. 10 ganger artigere å spille flere enn bare alene. Begge brukte gullnøkkelen på rundt Level 10 - 11. 1 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Jeg sparer gullnøkkel til level 50:-D En kompis brukte sin første på level 11 og sin siste på level 23. Fikk helt ok våpen, men hadde trodd der ville bli bedre våpen. Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Dette er vel litt "cheat", men du kan gi deg selv flere nøkler ved å endre et tall i en tekstfil eller noe sånt i DLC mappa Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Jeg sparer gullnøkkel til level 50:-D En kompis brukte sin første på level 11 og sin siste på level 23. Fikk helt ok våpen, men hadde trodd der ville bli bedre våpen. Får man to nøkler? Så at det var to våpen i boksen jeg feilaktig åpnet på lvl 7, hadde man egentlig hatt mulighet til å spare det ene eller noe? Lenke til kommentar
claes Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Man får en ekstra key ved å signe up for Shift (Gearbox Community sak) via Extras ingame Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Man får en ekstra key ved å signe up for Shift (Gearbox Community sak) via Extras ingame Ahh, ok da får jeg vel gjøre det. Takk Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Kan hele singelplayeren gjøres som coop? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå