Noiz Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Noen som har forhåndsbestilt fra komplett og fått spillet enda? Bestilt Loot chest, enda ikkje fått det :S Ser at min endeligt er blitt sendt idag.. alt for dårligt. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Ps3 bestilte jeg på... Det "verste" er vel at jeg bestilte det etter deg. (Xbox) Endret 22. september 2012 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Endelig fikk jeg mail fra komplett, så forhåpentligvis har jeg min tidlig neste uke! Fremdeles ganske dårlig tough, halve meningen med å forhåndsbestille stuff er jo for å få det på release. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Dere som har XBOX som venter på spillet? Jeg kjøpte det på Steam.. Men så har jeg PC da Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Fikk spillet mitt på tirsdag. Herlig så langt. Mye variasjoner i miljøene i spillet nå. Liker det godt. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Der fikk jeg melding fra Posten at min pakke fra Elkjøp er klar til henting! Borderlands 2 Ultimate Loot Chest Edition here i come....*om 5 timer* Jeg har ikke fått enda Har du fått den nå? Jeg er fornøyd med min Loot Chest Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Jeg klarte selvfølgelig å bruke gullnøkkelen min på lvl 8 :S Trodde det var en vanlig våpenkiste. Synes de bure da lagt inn noen form for "er du sikker på at du vil bruke nøkkelen nå" greie. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Jeg klarte selvfølgelig å bruke gullnøkkelen min på lvl 8 :S Trodde det var en vanlig våpenkiste. Synes de bure da lagt inn noen form for "er du sikker på at du vil bruke nøkkelen nå" greie. Mener jeg fikk beskjed om at jeg hadde gullnøkkelen første gang jeg startet opp spillet. Men klart, burde vært en advarsel når man åpnet kisten... Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Joda. Jeg viste godt at jeg ikke skulle bruke nøkkelen før på et mye senere stadie, men løp bare på og så en våpenkiste og åpnet i vei. La ikke merke til at den var av gull før den lukket seg. Må nok ta den på min kappe uansett, men som nevnt hadde det ikke skadet om de hadde lagt på et spørsmål om jeg ville bruke den. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Hvor står denne kisten egentlig? Har vel 3 slike nøkler nå...men dem vil jeg ikke bruke før jeg er max level. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Hva? Kan man få nøkler in-game? Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) ser etter noen å spille med på pc. har en lvl 12 assassin og en lvl 5 gunzerker. kan bli med på ny game også. bare å adde meg på steam kaller meg ingeplinge der også. Endret 22. september 2012 av ingeplinge Lenke til kommentar
maya86 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 den ananasen gikk på var i sanctuary iallefall.. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Hva? Kan man få nøkler in-game? På xbox får du om du går inn via extra menyen og blir medlem på shift. 1 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Hva? Kan man få nøkler in-game? Får en eller to ekstra om du åpner en shift konto under extra menyen mener jeg. Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Turret pluss en infint spawn av fiender hmm? mener at achiv hunteren i meg har nok en gang har en gang funnet en shure thing måte å max et spill på.. ja ja får finne på noe annet mens spillet spiller seg selv da Test level 9 nå .. gir status på hvilken level jeg er i morgen uten å spille det i det i hele tatt . Endret 22. september 2012 av samco Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Dere som har XBOX som venter på spillet? Jeg kjøpte det på Steam.. Men så har jeg PC da Tror jeg blir å kjøpe PC-versjonen rundt juletider Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Har du fått den nå? Jeg er fornøyd med min Loot Chest Har enda ikke fått den. Begynner å bli bekymret. Om det ikke kommer hentelapp på mandag får jeg ta en tur bort på postkontoret og be de lete etter den. Lurer litt på om det kan ha med at jeg valgte brevpost for å spare 50,-. Normalt sett skal slike store pakker sendes som postpakke, men siden det var mulig å krysse av på brevpost gjorde jeg det. Edit: Der tikket det inn en hentemelding på mobilen. Endret 23. september 2012 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Tina er BY FAAAAR den kuleste i spillet!!!!! hahahahha Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Dreper en fyr: "ahh, nearly paid off my housee......" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå