Gjest Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Spilte litt Borderlands, men bare solo, så runda det aldri. Så langt i BL2 har jeg bare spilt coop, utrolig mye mer morsomt! Må si jeg liker 2'ern bedre enn 1'ern så langt. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Singleplayer er morsomt, men blir fort kjedelig. Multiplayer gjør alt ekstremt mye mer morsomt. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Mye problemer med Co-Op for tiden, klarer ikke koble til vennene jeg skulle ha spilt med, får bare opp "connection to host timed out"... Har åpnet alt av porter, skrudd av uPnP osv. Ingenting ser ut til å funke. Klarer dog å koble til noen andre venner av meg, uten at dem har noen porter åpne. Endret 22. september 2012 av Konkulf Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Åpne porter lokalt og sjekk en gang til om upnp er skrudd på. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 uPnP ser ikke ut til å ha noen effekt Lenke til kommentar
Seal Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Skuffende spill så lang..t forventa mere etter 3år :nei2: føles utdatert og gammelt mot nye shooters HVA føles gammelt? Digger spillet, alt er nytt, større og flottere! Og mer wubwub'bere? Helt enig. Og skytemekanikkene er helt fantastiske. Ordentlig god respons, vil selv si at det holder en klasse over 90% av andre skytespill. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Bare en uke igjen, bare en uke. Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Mye problemer med Co-Op for tiden, klarer ikke koble til vennene jeg skulle ha spilt med, får bare opp "connection to host timed out"... Har åpnet alt av porter, skrudd av uPnP osv. Ingenting ser ut til å funke. Klarer dog å koble til noen andre venner av meg, uten at dem har noen porter åpne. Mye det samme her. Pass på at vennene dine har åpnet portene spillet trenger og. Men det er litt synd, trodde vi skulle slippe tukle masse med router for å spille online ut fra hva gearbox skrev i sitt "love letter to pc players". Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) I utgangspunktet skal man slippe å tukle med porter, men i noen tilfeller må man vel. Men ellers er ikke det hovedproblemet her, spillet sliter litt med tilkoblingen til coop, flere tråder om problemet rundt om kring, har sikkert noe med at systemet til Steam/Gearbox Software er blitt overbelastet eller noe, muligens noe bugs. Var flere ganger igår at jeg ikke fikk koblet til en jeg spiller med, og han fikk heller ikke koblet til meg, plutselig etter litt venting og forsøk så fikk vi joinet hverandre. Dette er PC versjonen, usikker på hvordan det er hos PS3/X360. Edit: Og de jobber vist med saken: http://forums.gearboxsoftware.com/showpost.php?p=2785117&postcount=179 Endret 22. september 2012 av Nitrius Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Noen som har forhåndsbestilt fra komplett og fått spillet enda? Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Kanmpene er problemet så linært det er nesten lattelig at gearbox ikke la mere sjel i variasjon Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Skuffende spill så lang..t forventa mere etter 3år :nei2: føles utdatert og gammelt mot nye shooters HVA føles gammelt? Digger spillet, alt er nytt, større og flottere! Og mer wubwub'bere? Helt enig. Og skytemekanikkene er helt fantastiske. Ordentlig god respons, vil selv si at det holder en klasse over 90% av andre skytespill. Enig, syntes det er knallfett så langt! Noen av våpnene man finner er jo helt absurd funny Er ikke i nærheten av å kjede meg i singleplayer så må si jeg gleder meg til å prøve Co-op må bare få runna det en gang med Axton her først. At man denne gangen kan plukke med seg sabre turrenten makes my day Noen som vet ca hvor mange timer singleplayer campaign`en med side missions tar? Lenke til kommentar
Seal Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Kanmpene er problemet så linært det er nesten lattelig at gearbox ikke la mere sjel i variasjon Hvis du bruker samme type våpen gjennom hele spillet kan jeg se at det blir ensformet, men variasjonen for meg kommer ved å hele tiden få bedre og kulere våpen, og tørre å teste ut det nye jeg får. Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Noen som har forhåndsbestilt fra komplett og fått spillet enda? Nopp, bestilte Ultimate Loot Chest edition derifra, ikke hørt ett pip på lenge. Skuffende Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Jeg bestilte både Max Payne og BL2 fra timessalget deres. Fikk Max Payne 3 etter mye om og men, og har fått mail om at BL2 er sendt men enda ikke kommet noe... Annoying as fuck! Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Fikk Borderlands 2 fra Komplett idag, jeg bestilte det på torsdags ettermiddag/kveld. Bestilte du til PC eller? Så da har jeg to, men den ene er til en venn da. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Ps3 bestilte jeg på... Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Har spilt i en time eller to nå og må si jeg er rimelig fornøyd så langt. Et lite problem. Har et våpen som har fått en liten rød x nederst i høyre hjørne. Noen som vet hva dette vil si? Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Har spilt i en time eller to nå og må si jeg er rimelig fornøyd så langt. Et lite problem. Har et våpen som har fått en liten rød x nederst i høyre hjørne. Noen som vet hva dette vil si? Da har du markert våpenet som "trash". Det er meningen at du skal kunne markere våpen du absolutt ikke vil spare på med denne funksjonen og så trykke på Delete-knappen hos en forhandler for å selge alle samtidig. Endret 22. september 2012 av Pytagoras Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 *snip* Takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå