Gå til innhold

Borderlands 2 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var oppe i natt å spilte i en halvannen time og det er som alle sier, det er større, bedre og mer moro enn enern :D

Godt høre claptrap sine replikker igjen ;) Fin flyt å oversiktlig var det også :)

 

edit: Weapon inspection greia er litt artig :p man kan se på ett våpen fra alle mulige vinkler.

Endret av Sir3n
Lenke til kommentar

Fatter ikke poenget med at EU skal få dette flere dager etter US. Vedder folk har gjennomført det lenge før vi får startet. Det unlockes også på et tidspunkt som ikke gir noe mening, klokka 02:00 natt til fredag ?

 

Kort forklaring, de tjener mer penger.

 

Lang forklaring. Hvis de gjør spillet tilgjengelig på nett før i butikker så vil butikkene miste kunder, noe som kan føre til at butikkene ikke lenger gidder å ta inn spilla. Dersom det skjer så mister de den kunde-andelen som ikke ville kjøpt spillet online uansett hva.

 

Grunnen til at spill lanseres seinere i butikker her enn i USA er fordi noen produsenter holder spillene tilbake så lenge som mulig for å unngå lekkasjer så alle spillene blir sendt ut samtidig og det tar lenger tid å få dem over hit. Så rutinen for europeiske aktører har blitt slik at alt lanserer senere, siden det betyr at de ikke behøver å bryte rutinen når spill holdes tilbake.

Endret av Ares
Lenke til kommentar

Hallo, trenger litt hjelp her, jeg skulle liksom spille Borderlands 2 men vennen min i helga, som har bedre pc en meg. Men han sliter noe voldsomt med lagg, tilogmed med alt på det laveste. Han har i7 3770k, Radeon HD 7970 3gb, 16gb, og en ganske maxed out pc. Han runner lett BF3 med alt på ultra med fps - 40-50.. Han har hatt litt problemer angående SSDen og sånt, men Borderlands er lagret på HDDen hans.. Hjelp?

 

-Sander

Lenke til kommentar

Har kommet meg nesten til slutten, men må si jeg er blitt møkk-lei den nye kampstilen i spillet. Hver eneste kamp så popper det ut en haug med fiender fra overalt og nesten alle kamper involverer en haug med eksplosjoner (enten tønner, eller granater eller andre spesial angrep). Elsker fortsatt spillet for stilen og konseptet, men selve gameplay i 2'ern er bare blitt utrolig frustrerende. Hjelper ikke stort at jeg sliter med å finne våpen jeg liker, og alle vendorer selger nesten bare middelmådige hvite våpen.

 

Mulig jeg bare valgte feil klasse (gunzerker) og at de andre har skills og abilities som kan håndtere ting bedre, men virker nesten som on 2'ern er lagd for ekslusivt multiplayer hvor man kan rezze hverandre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...