henrikrox Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Av det jeg har sett av totalbiscuit sine videoer så virker borderlands på PC genialt. Endelig et spill der PC versjonen ikke bare er en dårlig konsoll port. Ja takk, 120fps, med alt på max og i 1080p Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Var oppe i natt å spilte i en halvannen time og det er som alle sier, det er større, bedre og mer moro enn enern Godt høre claptrap sine replikker igjen Fin flyt å oversiktlig var det også edit: Weapon inspection greia er litt artig man kan se på ett våpen fra alle mulige vinkler. Endret 21. september 2012 av Sir3n Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Fatter ikke poenget med at EU skal få dette flere dager etter US. Vedder folk har gjennomført det lenge før vi får startet. Det unlockes også på et tidspunkt som ikke gir noe mening, klokka 02:00 natt til fredag ? Kort forklaring, de tjener mer penger. Lang forklaring. Hvis de gjør spillet tilgjengelig på nett før i butikker så vil butikkene miste kunder, noe som kan føre til at butikkene ikke lenger gidder å ta inn spilla. Dersom det skjer så mister de den kunde-andelen som ikke ville kjøpt spillet online uansett hva. Grunnen til at spill lanseres seinere i butikker her enn i USA er fordi noen produsenter holder spillene tilbake så lenge som mulig for å unngå lekkasjer så alle spillene blir sendt ut samtidig og det tar lenger tid å få dem over hit. Så rutinen for europeiske aktører har blitt slik at alt lanserer senere, siden det betyr at de ikke behøver å bryte rutinen når spill holdes tilbake. Endret 21. september 2012 av Ares Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Jeg har ingen spesiell interese for BL2 selv, men denne var jo ganske morsom http://youtu.be/9oUKjv9Afck Kilde 2 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Noen som sliter med å joine andre, eventuelt at folk joiner deg? Her er det litt av og på, har fått til å joine en jeg spiller med to ganger nå, men ellers er det bare connection lost eller timeout. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Der fikk jeg melding fra Posten at min pakke fra Elkjøp er klar til henting! Borderlands 2 Ultimate Loot Chest Edition here i come....*om 5 timer* Jeg har ikke fått enda Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Uff, borderlands 2 ble dessverre en stor skuffelse for min del, hadde store forventninger til dette spillet Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Prøvde det litt i natt. Virket som et kult spill Genialt at man faktisk kan justere FOV, noe som burde vært i alle spill Har 1-ern GOTY og skal nok spille det også mer. Bruker selvfølgelig Borderlands config editor for å justere FOV og diverse andre ting Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Om DU har kjøpt Xbox-versjonen, let me know ^^ Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 PC all the way her. Hater konsoller. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Kjøpte det på xbox fordi jeg har det første på xbox også. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Hallo, trenger litt hjelp her, jeg skulle liksom spille Borderlands 2 men vennen min i helga, som har bedre pc en meg. Men han sliter noe voldsomt med lagg, tilogmed med alt på det laveste. Han har i7 3770k, Radeon HD 7970 3gb, 16gb, og en ganske maxed out pc. Han runner lett BF3 med alt på ultra med fps - 40-50.. Han har hatt litt problemer angående SSDen og sånt, men Borderlands er lagret på HDDen hans.. Hjelp? -Sander Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Dette var over forventningene gitt, utrolig artig spill. Spilte såvidt eneren, men dette her tok av. Spillet sliter litt med tilkobling når det gjelder coop virker det som, men forhåpentligvis bedrer det seg. 1 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Enig, spillet er konge, og utrolig utfordrenes, dette savner jeg ofte i spill Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Jeg har ingen spesiell interese for BL2 selv, men denne var jo ganske morsom http://youtu.be/9oUKjv9Afck Kilde Heheh, mangler ikke på kreativitet i dette spillet her, er nok et våpen som kan bli noe plagsomt i lengden Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Mye gøy å finne rundt omkring 1 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Mye gøy å finne rundt omkring Hahaha, tok bildet av akkurat samme dassen, akkurat samme plassen, utrolig mange geniale smådetaljer rundt forbi i Borderlands 2, fant en søppeldunk det stod "fresh rats" xD Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Har kommet meg nesten til slutten, men må si jeg er blitt møkk-lei den nye kampstilen i spillet. Hver eneste kamp så popper det ut en haug med fiender fra overalt og nesten alle kamper involverer en haug med eksplosjoner (enten tønner, eller granater eller andre spesial angrep). Elsker fortsatt spillet for stilen og konseptet, men selve gameplay i 2'ern er bare blitt utrolig frustrerende. Hjelper ikke stort at jeg sliter med å finne våpen jeg liker, og alle vendorer selger nesten bare middelmådige hvite våpen. Mulig jeg bare valgte feil klasse (gunzerker) og at de andre har skills og abilities som kan håndtere ting bedre, men virker nesten som on 2'ern er lagd for ekslusivt multiplayer hvor man kan rezze hverandre. Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Skuffende spill så lang..t forventa mere etter 3år :nei2: føles utdatert og gammelt mot nye shooters Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Skuffende spill så lang..t forventa mere etter 3år :nei2: føles utdatert og gammelt mot nye shooters HVA føles gammelt? Digger spillet, alt er nytt, større og flottere! Og mer wubwub'bere? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå