Gå til innhold

Borderlands 2 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Venter også på loot edition til Xbox :(

 

Har spillt det i ca 15 min på pc no, og kommer nok til å fortsette der, for det flytter så fra også ser det bare veldi bra ut der, og eg tviller det gjør det på xbox.

 

Da får eg vell ikkje alt bonus med loot chest, men no er jo ikkje dei bonus kodene det viktigeste med Loot chest.

 

Uansett digger spillet, men har sinte venner som vil ha meg tilbake til stua for å sjå kamp :p

Lenke til kommentar

Fant ut av at jeg like greit kan laste ned crack og spillet via Hamachi/offline. For de som vil skippe introen etter at de har sett den første gang kan gå inn på "my documents/my games/Borderlands 2/WillowGame/Movies" og fjerne MegaIntro.bik og MegaIntro.txt. Spar på disse om det skulle dukke opp problemer senere, men funker fjell her.

 

Jeg håper du har kjøpt det..

Lenke til kommentar

Fant ut av at jeg like greit kan laste ned crack og spillet via Hamachi/offline. For de som vil skippe introen etter at de har sett den første gang kan gå inn på "my documents/my games/Borderlands 2/WillowGame/Movies" og fjerne MegaIntro.bik og MegaIntro.txt. Spar på disse om det skulle dukke opp problemer senere, men funker fjell her.

 

Jeg håper du har kjøpt det..

 

Skulle ønske jeg ikke gjorde det når utgiveren er et rasshøl...

Lenke til kommentar

Fant ut av at jeg like greit kan laste ned crack og spillet via Hamachi/offline. For de som vil skippe introen etter at de har sett den første gang kan gå inn på "my documents/my games/Borderlands 2/WillowGame/Movies" og fjerne MegaIntro.bik og MegaIntro.txt. Spar på disse om det skulle dukke opp problemer senere, men funker fjell her.

 

Jeg håper du har kjøpt det..

 

Skulle ønske jeg ikke gjorde det når utgiveren er et rasshøl...

 

Fordi? Har aldri hatt noe problemer med Gearbawx

Lenke til kommentar

Fant ut av at jeg like greit kan laste ned crack og spillet via Hamachi/offline. For de som vil skippe introen etter at de har sett den første gang kan gå inn på "my documents/my games/Borderlands 2/WillowGame/Movies" og fjerne MegaIntro.bik og MegaIntro.txt. Spar på disse om det skulle dukke opp problemer senere, men funker fjell her.

 

Jeg håper du har kjøpt det..

 

Skulle ønske jeg ikke gjorde det når utgiveren er et rasshøl...

 

Fordi? Har aldri hatt noe problemer med Gearbawx

 

Utgiver er 2K Games og utvikler er Gearbox. 2K Games gjør at det kommer ut 2 dager senere i europa. Det har hvert standard for idiotiske utgivere som planlegger release dårlig. Noe som ødelegger for markedet generelt. Samtlige andre utgivere og utviklere har klart å pushe spillet på samme tidspunkt i hele verden. Noe som burde være standard i dag. Jeg har fortsatt kjøpt spillet fordi jeg vil støtte Gearbox og skulle ønske jeg kunne gitt 100% av summen til de.

Lenke til kommentar
Må virkelig si at grunnene til at man piratkopierer blir tynnere og tynnere.

 

I mitt syn er dette ein av dei "ok" grunnene til å piratkopiere.

 

Her har eg gitt dem penger for Loot edition, da trur ikkje eg dem bryr seg om eg laster ner spillet og spiller det når amerikanerene spiller det.

Lenke til kommentar
Må virkelig si at grunnene til at man piratkopierer blir tynnere og tynnere.

 

I mitt syn er dette ein av dei "ok" grunnene til å piratkopiere.

 

Her har eg gitt dem penger for Loot edition, da trur ikkje eg dem bryr seg om eg laster ner spillet og spiller det når amerikanerene spiller det.

 

 

Den er egentlig grei :)

Men disse som ikke får spilt offline, må betale mer enn amerikanerne etc etc.... det holder ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...