Snilleville Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Har sendt utallige meldinger til 1999 og 2000. Det funker bare ikke!!!! :x :x :x Har hatt telefonen siden mai, og nå vurderer jeg å trampe på den . Mange ganger Noen tekniske karer her som kan hjelpe meg? Har ringt chess mange ganger. Prøvd å sette opp manuelt mange ganger, og det er vel dette jeg må gjøre tror jeg. Det er vanskelig. Har en mistanke om at denne telfonen suger hardt!!! HJELP MEG!!! Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 du har vel valgt telenor konfigureringen? Lenke til kommentar
Snilleville Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Ja. Det har jeg gjort på wap-delen Lenke til kommentar
anderre Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Ring Chess kundeservice på 06060 og be de om å aktivere MMS i abonnementet ditt. (Det tar etpar timer før det blir aktivt....) Så bruker du Telenor MMS innstillinger på telefonen Det er mao ikke noe galt med telefonen din!! Roger Andersen Lenke til kommentar
geokri Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 er et helvete å legge inn infoen for mms på siemens telefoner, hvorfor kan ikke siemens komme med sånne meld som det er på Sony Ericsson og Nokia?? Molna?? du vet vel det?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå