Grunnbok Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hei. Har en gammel win2000 som ikke virker engang. For rundt 6år siden brukte jeg den til å laste ned habbohackeprogramer ++ :-p Den cresha helt. Når jeg slår den på, starten den bare på nytt og på nytt.. Idag bestemte jeg meg for å reparere den og sette den i brukbar stand. For å spare så mye som mulig, så vil jeg helst beholde så mange deler som mulig. Jeg vet ikke hvilke deler som er i maskinen engang.. En ide er jo å demontere hele greiea og legge ut bilder av alle delene??? Er det mulig å beholde OSet? Jeg bør vel også nevne at jeg har 3.000 i lommeboka. Vil helst unngå nettbutikker, så delene må komme fra www.harddisk.no. Mvh Meg :-D ... En 15år gammel framtidig data-geni! Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Når er det den starter på nytt? Booter den, er det et windows-problem? Hvis du har flaks, er det bare å reformatere disken (med win2k om du vil tilogmed) og du er good to go Lenke til kommentar
Grunnbok Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Den booter vel i 2sek, så slår den seg av. Jeg trenger ny innmat iden også da.. Mvh Endret 2. august 2011 av Grunnbok Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Feilsøking er ikke så vanskelig, det fins sikkert en guide et sted. Resette CMOS, sjekke vifter, sjekke minne. Det er slett ikke sikkert du trenger ny innmat, og hvis du begynner å kjøpe nye deler kan det fort hende at du må bytte ut alt, siden det sannsynligvis er veldig gammel standard på diverse i denne pcen, og det kan være vanskelig å kjøpe nye deler som passer til de gamle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå