Hveding Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Hei! Jeg tenkte å flytte en annen plass med min kjære.. Er ute etter hva som helst nesten, men vi har visse krav.. Feks jeg er avhengig av et bra nettverk.. Så hva skal jeg spørre om når det kommer til nettverk ? Blir å ringe rundt før å finne best leilighet, men da må jeg jo kunne vite hva jeg skal si når jeg skal spørre om nettverket ^^ Om husleien ikke er alt før høy, så blir jeg å ordne eget nett om det er mulighet før det. Her jeg bor nå har vi 7.35 mb/s i nedlastnings hastighet.. Og en opplastning på 0.95mb/s. Er dette bra eller ? Skal vel nevne at vi er 3-5 som deler på dette nettet.. Synes Nextgentel har gode priser og tilbyr bra hastighet. Overalt 10 10 Mbps nedlasting 1 Mbps opplasting 1 GB data per måned Fri bruk med høy kapasitet 399,- Minste totalpris 12 mnd 4887,- Dette er vel litt bedre enn hva jeg har nå.. ? Eller holder det med 5 Mbps før bare 2 stykker? Jeg spiller som oftest fps spill, så er avhengi av en stabil og bra linja. Håper dere svarer på alt av spørsmål jeg har lagt inn på denne tråden! Mvh Patrick. Endret 2. august 2011 av datating Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 5mbit vil nok holde godt for 2 personer Når du spiller er det ikke det som vil avgjøre opplevelsen. Jeg har best erfaring med Telenor sine linje til spilling, pga lav ping. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Tror jeg går før nexgentel pga egen erfaringer.. Men takk før hjelpa Endret 2. august 2011 av Hveding Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Joda, vil nok gå ut på det samme siden det mest sannsynlig er samme linjene men poenget her er at en 5mbit linje vil nok være passelig for 2 personer, med mindre man laster ned enorme mengder data. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Okey Laster ned, men ikke i enorme mengder da.. Hva om linjen der jeg flytter til er på 3mbit, holder det eller blir det før lite ? Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Det holder det også, til spilling trenger du ikke mye Husk, "før" i tiden når ADSL var nytt, så spilte vi på 0,5-1mbit linjer Å spille tar ikke mye kapasitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå