Torpedo_Peter Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Installér 2-3 stykk på forskjellige steder i taket for maksdekning, og fest enda en på toppen av skjermen(som tidligere nevnt), koble til maskinen med USB som en vanlig wifi-adapter for å få toveikommunikasjon. Er fri sikt virkelig slik et problem for dere at dette er uaktuelt? Edit: Jeg snakker så klart hypotetisk, men slik det fremstod i fremvisningen til tyskeren så virker dette svært aktuelt i nær fremtid. Endret 3. august 2011 av Torpedo_Peter Lenke til kommentar
radivx Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg kan bare tenke meg hvor mye dette vil støye for de som bruker radiosamband daglig. Enten det er HF, VHF eller UHF. Hva tenker du på da? Hadde vært kjekt å vite hvorfor/hvordan en LED/IR løsning støyer mer en et vanlig radiobasert WLAN? Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Harald Haas: Wireless data from every light bulb For de som vil vite litt mer om tankene bak teknologien. Ted.com Endret 6. august 2011 av Svedge Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Jeg kan bare tenke meg hvor mye dette vil støye for de som bruker radiosamband daglig. Enten det er HF, VHF eller UHF. Hva tenker du på da? Hadde vært kjekt å vite hvorfor/hvordan en LED/IR løsning støyer mer en et vanlig radiobasert WLAN? Flause det her. Helt ærlig leste jeg ikke artikkelen. Går i skammekroken nå. Men min tanke var at dette var et system litt som PLT. Og siden de aller fleste strømlinjer er dårlig isolert så støyer det utrolig mye på i hvert fall HF. Jeg tenkte dette ville være noe av det samme med tanke på støy. Eksempel på støy: Endret 11. august 2011 av Dofty Lenke til kommentar
radivx Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Men min tanke var at dette var et system litt som PLT. Og siden de aller fleste strømlinjer er dårlig isolert så støyer det utrolig mye på i hvert fall HF. Jeg tenkte dette ville være noe av det samme med tanke på støy. Vil jo kunne tenkes at lyspære-video kanskje blir kombinert med signaler gjennom strømnettet :S Endret 12. august 2011 av radivx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå