Gå til innhold

Nå kommer nettet fra lyspæra

Anbefalte innlegg

Installér 2-3 stykk på forskjellige steder i taket for maksdekning, og fest enda en på toppen av skjermen(som tidligere nevnt), koble til maskinen med USB som en vanlig wifi-adapter for å få toveikommunikasjon.

Er fri sikt virkelig slik et problem for dere at dette er uaktuelt?

Edit: Jeg snakker så klart hypotetisk, men slik det fremstod i fremvisningen til tyskeren så virker dette svært aktuelt i nær fremtid.

Endret av Torpedo_Peter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan bare tenke meg hvor mye dette vil støye for de som bruker radiosamband daglig. Enten det er HF, VHF eller UHF. :hrm:

Hva tenker du på da?

Hadde vært kjekt å vite hvorfor/hvordan en LED/IR løsning støyer mer en et vanlig radiobasert WLAN?

Lenke til kommentar

Jeg kan bare tenke meg hvor mye dette vil støye for de som bruker radiosamband daglig. Enten det er HF, VHF eller UHF. :hrm:

Hva tenker du på da?

Hadde vært kjekt å vite hvorfor/hvordan en LED/IR løsning støyer mer en et vanlig radiobasert WLAN?

Flause det her. Helt ærlig leste jeg ikke artikkelen. Går i skammekroken nå. :ermm:

Men min tanke var at dette var et system litt som PLT. Og siden de aller fleste strømlinjer er dårlig isolert så støyer det utrolig mye på i hvert fall HF. Jeg tenkte dette ville være noe av det samme med tanke på støy.

Eksempel på støy:

Endret av Dofty
Lenke til kommentar

Men min tanke var at dette var et system litt som PLT. Og siden de aller fleste strømlinjer er dårlig isolert så støyer det utrolig mye på i hvert fall HF. Jeg tenkte dette ville være noe av det samme med tanke på støy.

Vil jo kunne tenkes at lyspære-video kanskje blir kombinert med signaler gjennom strømnettet :S

Endret av radivx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...