Gå til innhold

Desire HD slår seg random av

Anbefalte innlegg

En kompis av meg har desire hd, men har bestilt en sensation. Jeg skal få desire hd av han, men hvordan skal jeg fikse dette. Den har ikke vært utsatt for noe særlig med støt, men den lå i sola lenge i syden for litt siden. Den kan være på i noen timer, også slå seg helt av. Er det noen måte å fikse dette på? Vurderer å kjøpe nytt batteri for å se om det kan være feilen.

Ebay link

Finn link

Vurderer en av disse. Tror dere det kan være batteriet det er feil med? Ellers, er det noen andre som har opplevd at telefonen slår seg av av seg selv? Noe annet jeg kan gjøre for å fikse dette? Hvis det ikke er batteriet, hvor kan jeg få telefonen fikset?

Takker for hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men telefonen er vel under 2 år gammel? Og forrige eier vet vel hvor han kjøpte telefonen?

For da går batteriet på reklamasjonen.

Men jeg vet ikke om det er batteriet som er årsaken. Det kan f.eks og være pga fuktighet, noe som ikke går på garanti eller reklamasjon.

Det kan selvsagt og være noe annet hardvarefeil på telefonen. Da gjelder 5 års reklamasjonsrett. Du kjenner ingen du kan byttelåne batteri for å sjekke om det hjelper?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...