Sombie Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hei Jeg ønsker å selge innmaten i pc`n min da jeg skal oppgradere snart(BF3) Har i dag følgende som jeg ønsker å selge men vet ikke helt hvilken pris jeg skal be om. Om noen ønsker å kjøpe dette så ta kontakt på PM Hvis bilder er ønsket så skal jeg fikse det! Intel Q6600 med bedre kjøler en stock(ca. 3år) ATI HD 4890 GPU som ikke er overklokket(ca. 2år) 4GB Ram Crucial Ballistix(ca. 3år) Mist 500w PSU(ca. 3år) Gigabyte P35-DS3P(ca. 3år) Har også et gammelt GT8800 kort om noen behøver et enkelt kort til eldre spill. Flott hvis noen svarer i denne varmen Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 rundt en 12-1500 kroner tenker jeg. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg vil si at 1500 - 2000 er det du max kan forvente å få for delene hvis du overhode får dem solgt. Det er ikke at delene er dårlige, men vi snakker om at det er 2 generasjoner siden disse var nye. Lenke til kommentar
Sombie Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Supert Takk for raske svar og gi lyd hvis det er noen som vil handle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå