Odesseiron Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Den tidligere spesialsoldaten Andy McNab bidrar til serien. Les hele saken Lenke til kommentar
froosh Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg kan anbefale alle å se Bravo Two Zero Lenke til kommentar
Millha Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Drit i boka.... BF3 alpha var EPIC! Lenke til kommentar
arneboe Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Boka kan jo bli spennende... Hvertfall med utgangspunkt i "andy mcnabs" andre bøker. BF3 Alphaen var jeg ikke fornøyd med i det hele tatt. Jeg må gi den litt albuerom siden det tross alt var en alpha, men jevnt over føltes BF3 i alphaen som et konsollarkadespill. 1 Lenke til kommentar
Gamer.no-follower Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Fornuftig at spillprodusenter benytter seg av fageksperter, men siden Battlefield 3 er satt til et moderne krigsscenario kunne man jo brukt ferskt kjøtt. "Andy Mcnab" pensjonerte seg en gang på 90-tallet, siden har han vært mer forfatter og "Spec ops kommentator" enn aktiv i svart. Mye har skjedd siden Ace of Base hadde en hit med "All that she wants" og Bravo Two Zero fucka det opp i Gulfen. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Er vel en viss sjans for at McNab har en viss interesse og kunnskap for hva som skjer militært i og med at han livnærer seg som forfatter om emnet? At han har sluttet i aktiv tjeneste har mindre å si. Tja... Ellers, joda- noe har skjedd siden gulfen og nå. Mye det samme. Synes detta var litt artig jeg. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Andy McNab har jo også skrevet en hel del skjønnlitterære krigshistorier, så eks-SAS + etablert forfatter bør jo være perfekt her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå