ch0000 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hvordan rense vifta på en dell laptop? Trenger bare en enkel forklaring. Kan jeg bruke trykkluft? Lenke til kommentar
Shadow600 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg har ikke erfaring med dell, men har renset vifta på to andre merker. Skrudde av bakdekselet slik at jeg så vifta, og brukte deretter trykkluft på boks. Hadde på det tynne lange munnstykket som fulgte med og trykket i korte små støt. Kan være greit å ha q-tips e.l i nærheten for å plukke vekk støvdotter som fyker ut hvis vifta er veldig støvete. Fungerte veldig greit her, og var ikke vanskelig. Lenke til kommentar
ch0000 Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Hvordan skrutrekker trenger man? Har mange forskjellige hjemme men ingen passer? :/ Lenke til kommentar
Shadow600 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Det vet jeg ikke, hos meg var det et veldig tynt stjerneskrujern som måtte til. Kanskje du må investere i noe nytt? Man får sånne sett med elektroverktøy eller hva det kalles, med tynne skrujern av ulike typer. Jeg har et sånt, og det har kommet til nytte rett som det er! Lenke til kommentar
ch0000 Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Ok takk Skal prøve å finne ett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå