audunms Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 – Det kan faktisk være befriende med en telefon som er kun nettopp det - en telefon. Test: Doro PhoneEasy 615 Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Spørsmål: Hvor lett er det å trykke inn nødknappen? Er den felt ut eller ligger den i et lite søkk bakpå telefonen? Jeg lurer litt på om jeg skal anbefale den for farmor neste gang hun skal ha mobil, ettersom hun nå har en ganske ny Nokia, og hun synes at den er litt liten. Lenke til kommentar
audunms Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Hei, nødknappen er noe senket i forhold til baksiden av telefonen, i tillegg til at knappen er litt buuet innover. Den er uansett såpass stor at den er lett å trykke inn. Du kan velge mellom 3 raske trykk eller å holde inne som aktivering av nødfunksjonen (som også kan deaktiveres totalt selvsagt). Jeg tror det neppe vil være noe problem at man trykker inn knappen uten å mene det heller. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg tror det neppe vil være noe problem at man trykker inn knappen uten å mene det heller. Ah. Det høres bra ut. Det var liksom det jeg tenkte litt på. Det blir litt dumt om det går direkte på nødnumre uten at man faktisk er i noe videre nød... Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Har gamlinger som liker å gå tur i skogen, og som trenger ny telefon. Har denne problemer med dekning på noen måte? Erfaring tilsier at det er forskjell mellom mobilene, hvordan stiller denne seg? Lenke til kommentar
audunms Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Det er forskjell på mobiler i forhold til dekning ja. Vi opplevde ikke problemer i forhold til dekning, og det virker som den klarer seg forholdsvis bra under dårlige dekningsforhold. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Denne telefonen kan nok faktisk brukes som tryggheitsalarm, alt som trengs er å opprette abonnement med eit sentralbord som betjener tryggheitsalarmer og legge inn det nummeret på nødtasten. Dette kan kanskje også være nyttig for barn? 1 Lenke til kommentar
dandelion Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Dere har målt taletiden til 3,5 timer, mens Doro selv sier 12 timer. Hvorfor avviker dette så veldig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg