UllaSpansdahl Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Fjellvegg på Andøya Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Ja hvorfor ikke,og mener da att her fikk du fargene veldig godt frem..ett must på slike bilder mener nå jeg;) Lenke til kommentar
karoald Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Fine linjer og fine farger i eit godt komponert bilde. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Fin struktur og farger! Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Fine detaljer og farger fra denne spesielle fjellveggen! Synes det er bra at du har økt kontrastene en del for nettopp å få frem disse detaljene. Svart bakgrunn passet forresten veldig godt til å fremheve den spesielle strukturen samt formene og fargene her. Synes vi var heldige som fikk en tur hit. Flott helg Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Meget fin formidling av det spesielle fjellet. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Naturens egen mosaikk - flott sett og formidlet! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Veldig flott - detaljene kommer godt frem og utsnittet er fint. Syns nesten jeg ser en forsamling av strenge menn og kvinner her inne i fjellet, jeg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg