Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

BK: Early Morning Panorama II

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint panorama-sola som kommer inn i bilde skaper stemning og tåke disen-var i Haag og såg 360 grader panorama ein opplevelse som ein ikkje glemmer så fort-fekk ikkje fotografere der inne desverre-men det ligger ute på nette.At det går an å få til noko slikt.

Lenke til kommentar

Nydelig! Fine farger, fin skarphet og komposisjon.

Om jeg skulle pirket på noe, så måtte det være at solen konkurer litt mye med vindmøllene om oppmerksomheten. Jeg ville også vurdert å kutte noe i høyre del av bildet. Da tror jeg lysningen mellom skogholtene ville balansert bedre mot vindmøllene. Men som sagt, dette er utidig pirk fra min side ;-)

Endret av imauseth
Lenke til kommentar

Om jeg skulle pirket på noe, så måtte det være at solen konkurer litt mye med vindmøllene om oppmerksomheten. Jeg ville også vurdert å kutte noe i høyre del av bildet. Da tror jeg lysningen mellom skogholtene ville balansert bedre mot vindmøllene. Men som sagt, dette er utidig pirk fra min side ;-)

Pirk er bra :). Viktig å høre andres synspunkter. Jeg la ut et tidligere som kanskje var nærmere det du beskriver. Det hadde imidlertid litt annerledes (tammmere?) farger, fordi jeg hadde valgt feil fargeprofil i raw-konverteren.

Lenke til kommentar

Pirk er bra :). Viktig å høre andres synspunkter. Jeg la ut et tidligere som kanskje var nærmere det du beskriver. Det hadde imidlertid litt annerledes (tammmere?) farger, fordi jeg hadde valgt feil fargeprofil i raw-konverteren.

Enig med deg, pirk er bra :-) I alle fall utveksling av synspunkter.

Om en velger fargeprofilen i Early Morning II, ville jeg i utsnitt valgt en mellomting mellom I og II. Litt mere av skogholtet i I og litt mindre i II. Uansett er begge, og spesielt II, nydelig bilder å hvile øynene på.

Lenke til kommentar

Enig med deg, pirk er bra :-) I alle fall utveksling av synspunkter.

Om en velger fargeprofilen i Early Morning II, ville jeg i utsnitt valgt en mellomting mellom I og II. Litt mere av skogholtet i I og litt mindre i II. Uansett er begge, og spesielt II, nydelig bilder å hvile øynene på.

:) Takk for konstruktive tilbakemeldinger

Vakkert og harmonisk. Liker den lave billedvinkelen som lager en flott dybde i landskapet. Er vel til å ha på veggen dette.

Takk :). En god idè.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...