eriknor Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Early Morning Panorama II Bildet er fjernet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Vakkert og harmonisk. Liker den lave billedvinkelen som lager en flott dybde i landskapet. Er vel til å ha på veggen dette. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Flott morgen stemning.Lys og skygge i god harmoni. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Fint panorama-sola som kommer inn i bilde skaper stemning og tåke disen-var i Haag og såg 360 grader panorama ein opplevelse som ein ikkje glemmer så fort-fekk ikkje fotografere der inne desverre-men det ligger ute på nette.At det går an å få til noko slikt. Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Et nydelig og stemningsfullt landskapsbilde. Fint morgenlys, med vindturbinene fint plassert til venstre i bildet, som gir bildet en god komp. Bra dette. Lenke til kommentar
imauseth Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Nydelig! Fine farger, fin skarphet og komposisjon. Om jeg skulle pirket på noe, så måtte det være at solen konkurer litt mye med vindmøllene om oppmerksomheten. Jeg ville også vurdert å kutte noe i høyre del av bildet. Da tror jeg lysningen mellom skogholtene ville balansert bedre mot vindmøllene. Men som sagt, dette er utidig pirk fra min side ;-) Endret 2. august 2011 av imauseth Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Nydelig! Fine farger, fin skarphet og komposisjon. Om jeg skulle pirket på noe, så måtte det være at solen konkurer litt mye med vindmøllene om oppmerksomheten. Jeg ville også vurdert å kutte noe i høyre del av bildet. Da tror jeg lysningen mellom skogholtene ville balansert bedre mot vindmøllene. Men som sagt, dette er utidig pirk fra min side ;-) Pirk er bra . Viktig å høre andres synspunkter. Jeg la ut et tidligere som kanskje var nærmere det du beskriver. Det hadde imidlertid litt annerledes (tammmere?) farger, fordi jeg hadde valgt feil fargeprofil i raw-konverteren. Lenke til kommentar
imauseth Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Nydelig! Fine farger, fin skarphet og komposisjon. Om jeg skulle pirket på noe, så måtte det være at solen konkurer litt mye med vindmøllene om oppmerksomheten. Jeg ville også vurdert å kutte noe i høyre del av bildet. Da tror jeg lysningen mellom skogholtene ville balansert bedre mot vindmøllene. Men som sagt, dette er utidig pirk fra min side ;-) Pirk er bra . Viktig å høre andres synspunkter. Jeg la ut et tidligere som kanskje var nærmere det du beskriver. Det hadde imidlertid litt annerledes (tammmere?) farger, fordi jeg hadde valgt feil fargeprofil i raw-konverteren. Enig med deg, pirk er bra :-) I alle fall utveksling av synspunkter. Om en velger fargeprofilen i Early Morning II, ville jeg i utsnitt valgt en mellomting mellom I og II. Litt mere av skogholtet i I og litt mindre i II. Uansett er begge, og spesielt II, nydelig bilder å hvile øynene på. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Fin himmel og stemning, et bilde på det jevne. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Flott panorama. Liker at vindmøllene står i lyset fra sola, og et flott komp. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Nydelig! Fine farger, fin skarphet og komposisjon. Om jeg skulle pirket på noe, så måtte det være at solen konkurer litt mye med vindmøllene om oppmerksomheten. Jeg ville også vurdert å kutte noe i høyre del av bildet. Da tror jeg lysningen mellom skogholtene ville balansert bedre mot vindmøllene. Men som sagt, dette er utidig pirk fra min side ;-) Pirk er bra . Viktig å høre andres synspunkter. Jeg la ut et tidligere som kanskje var nærmere det du beskriver. Det hadde imidlertid litt annerledes (tammmere?) farger, fordi jeg hadde valgt feil fargeprofil i raw-konverteren. Enig med deg, pirk er bra :-) I alle fall utveksling av synspunkter. Om en velger fargeprofilen i Early Morning II, ville jeg i utsnitt valgt en mellomting mellom I og II. Litt mere av skogholtet i I og litt mindre i II. Uansett er begge, og spesielt II, nydelig bilder å hvile øynene på. Takk for konstruktive tilbakemeldinger Vakkert og harmonisk. Liker den lave billedvinkelen som lager en flott dybde i landskapet. Er vel til å ha på veggen dette. Takk . En god idè. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg