Noiseless Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Kan noen si meg hvordan jeg genererer en html side over mp3filene mine? Har lest om dette før en gang, men greier ikke å finne igjen innlegget. :oops: Husker bare at man gjorde dette ved hjelp av Winamp Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Winamp --> MISC OPTS --> Generate HTML playlist Lenke til kommentar
Noiseless Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Flott Det var jo utrolig enkelt takk for hjelpa Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 For hvem Winamp er detta? 2.9 eller 3? Lenke til kommentar
Noiseless Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Jeg har v2,80 og det funker fint. Prøv å høyre klikk på Misc kappen under spillelista, da kommer alternativene frem. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Jeg bruker Winamp 2.91 med støtte for musikkavspilling. Huket av alt annet under installen. Det funker i allefall helt flott her med den måten jeg beskrev Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Jeg har v2,80 og det funker fint. Prøv å høyre klikk på Misc kappen under spillelista, da kommer alternativene frem. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå