stuttboksa Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Hei! Jeg får snart tilsendt min nye Mitsubishi HC4000 projektor! :-) I den forbindelse trenger jeg selvsagt noe å vise bildet på. Det er ikke lett å bli klok på valg av lerret. Skal jeg bygge selv, skal jeg kjøpe et dyrt fra leverandør, holder det med rullegardin osv... Det jeg lurer på er om materialet som f.eks Soundgarden bruker i rammelerretene sine er å få kjøpt noe sted? Er det noen som vet hva det materialet heter? Jeg har lyst til å bruke samme materiale som de bruker, men bygge rammen selv. Endret 2. august 2011 av datating Emnetittel Lenke til kommentar
Catod Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hei! Jeg skal også bestille Mitsubishi HC4000. Jeg er førstegangskjøper så kan ikke hjelpe deg så mye med valg av lerret, men har lest at hvis du har lyse vegger/tak, bør du kjøpe et grått lerret. Jeg vurderer å kjøpe dette fra avshop: http://www.avshop.no/PartDetail.aspx?q=p:10502009;c:100554 Hvilket feste har du kjøpt? Ser at avshop har mange takfester, men har ikke peiling på hvilket jeg skal kjøpe. Vil helst ikke bruke mer enn 1000,- på feste. Lenke til kommentar
stuttbokså Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hei! Jeg skal også bestille Mitsubishi HC4000. Jeg er førstegangskjøper så kan ikke hjelpe deg så mye med valg av lerret, men har lest at hvis du har lyse vegger/tak, bør du kjøpe et grått lerret. Jeg vurderer å kjøpe dette fra avshop: http://www.avshop.no/PartDetail.aspx?q=p:10502009;c:100554 Hvilket feste har du kjøpt? Ser at avshop har mange takfester, men har ikke peiling på hvilket jeg skal kjøpe. Vil helst ikke bruke mer enn 1000,- på feste. Hei. Jeg kommer også til å gå for et lerret som er grått i fargen. Jeg planlegger å kjøpe lerretsduk og så bygge lerret selv. Ikke fordi jeg sparer så mye penger, men fordi jeg liker å konstruere ting. :-) Jeg snakka med en fyr som jobber på soundgarden. Han var veldig negativ til lerret som e nedtrekkbare. Han sa at det et mye bedre med rammelerret. Angående feste, så fant jeg en genial måte å gjøre d på. Husker ikke hvilket forum d var, men skal hvertfall lage dette også selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå