Øystein Lunde Ingvaldsen Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Havsuler i sol Hadde en flott tur på havet utenfor Bø. Link til bildesiden Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Flott bilde. Morsomt å se en så bevisst komposisjon i praksis - både med fin diagonal og repitisjon Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Artig bilde, så flott oppstilling, god komp.flotte er de mot den blå himmelen. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Herlig dette.God komp å bra skarpt...og ikke noe utbrent;) Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Elegante fugler i flott positur, godt fanget i et skarpt og fint bilde Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Dette syns jeg er veldig flott. Skarpt, lekkert lys, god komp. Liker dette godt. Flotte fugler. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Du er heldig som har tilgang på slike motiver, suverent BRA, j like! Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Herlig av havsulene på diagonal linje i bildet Skarpt, detaljrikt og fint lys i bildet. Flott bilde av fascinerende fugler! Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Dette må være et av de aller flotteste bilder av havsuler jeg noen gang har sett! Få dem på rekke og i så fin positur med kjempefin gjengivelse - meget imponerende!! Lenke til kommentar
Randi Høvik Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jasså, så du greier å få dem til å stille opp til fotografering Kjempeflott av havsulene. De er noen nydelige fugler. Lenke til kommentar
Øystein Lunde Ingvaldsen Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Takk alle! Endret 2. august 2011 av Øystein Lunde Ingvaldsen Lenke til kommentar
Øystein Lunde Ingvaldsen Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Herlig dette.God komp å bra skarpt...og ikke noe utbrent;) Takk for det! Brukte punktlysmåling for å være på den sikre siden Lenke til kommentar
Øystein Lunde Ingvaldsen Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Jasså, så du greier å få dem til å stille opp til fotografering Kjempeflott av havsulene. De er noen nydelige fugler. Det var nok litt flaks... tok du den? Dette må være et av de aller flotteste bilder av havsuler jeg noen gang har sett! Få dem på rekke og i så fin positur med kjempefin gjengivelse - meget imponerende!! Takk skal du ha for fine ord. Jeg tok 4-5 bilder på et sekund eller to og dette skilte seg ut fra de andre Punktlysmåling var også lurt å bruke denne dagen når sola var så sterk på den hvite fulgen. Du er heldig som har tilgang på slike motiver, suverent BRA, j like! Utrolig hvor mye fint som finnes uti havet, bare noen få minutter i båt fra heimhuset Lenke til kommentar
ronnsol Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Kjemepebra fanget. Stilig og morsomt Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Åh - for en flott gjeng! Disse vakre fuglene har tydeligvis vært heldige med fotografen også - det meste er sagt og jeg kan bare slutte meg til lovordene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg