Nilsen Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Undersøkelse kobler intelligens mot nettleservalg. – De smarte bruker Opera Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Man skal nok ta undersøkelsen med en klype salt. Det er derimot svært morsomt å se at Opera-brukere har over 120 IQ, mens IE6-brukere har litt over 80. Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Brukte Opera før jeg gikk over til Chrome Går vel nedover med meg da 2 Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Skriv din kommentar....Hehe Så klart vi bruker Opera Endret 2. august 2011 av AllColor Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Føler meg smart som søren jeg nå SkodMedHull, ja. nå er det tett før du er på Internet Explorer 6 nivå. Huff, skift mens det ennå ikke er for sent! Lenke til kommentar
morten_b Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Ahhh, så det er derfor jeg har brukt Opera siden 1998 (var det vel). Føler jeg "ikke får brukt Internett" om jeg må bruke en PC uten Opera. Er Opera installert kan jeg gjøre alt MYE raskere.... Vel, rett skal være rett, de andre har tatt noe innpå, men hvorfor ikke fortsatt bruke originalen ? Litt mer seriøst, jeg tror forskjellen ligger like mye at de som har høy kunnskap om programmering/PC gjerne bruker Opera. Ingen dyktig programmerer kunne vel like IE6 ? Endret 2. august 2011 av morten_b Lenke til kommentar
TGB Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Kanskje det forteller at Opera er så komplisert at det krever mer av sluttbruker 1 Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 *søker opp telefonnummeret til Mensa 1 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Lurer litt på hva chrome gjør over firefox. "nå for tiden" så er jo "chrome" blitt casual, selv blandt mindre intelligente tenåringsjenter. About:config sier jeg bare Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Skriv din kommentar....Hehe Så klart vi bruker Opera Jeg var også smartere for 10 år siden. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Har brukt Opera 10år, og kommer til å fortsette å bruke Opera Lenke til kommentar
mazix Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Går for hybrid Opera/Firefox men no er det berre Firefox omtrent, Opera er reservert for kryptert nettrafikk xD Så ja undersøkelsen stemmer, Opera er mykje meir sikkert i mitt tilfelle sida eg bruka den berre kryptert medan Firefox er elsk med applikasjon faner. Lenke til kommentar
Osloboer Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Ville likt å få informasjon om hvordan man kom frem til tallene (Nei, jeg er ikke bitter. Jeg bruker Opera.). Endret 2. august 2011 av technokitteh Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Ville likt å få informasjon om hvordan man kom frem til tallene (Nei, jeg er ikke bitter. Jeg bruker Opera.). Det er over 100 000 frivillige som har deltatt i undersøkelsen. Det skal imidlertid ikke være snakk om en utvalgt testgruppe. Deltagerne har gjennomført en IQ-test på nett, mens selskapet har lagret informasjon om hvilken nettleser som ble benyttet for å gjennomføre testen. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Genailt illustrajons bilde, er det ikke en MAC apen sitter med? En MAC med internet explorer på? Ikke rart han sliter... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 MAC? Det er jo den fysiske adressen på maskinen. Du tenker på Apple sine bærbare maskiner du, Macbook. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Er en grunn til at de fleste som går over til Opera ikke går tilbake til tulleprogrammer som FF, Chrome og IE. De er rett og rett og slett ikke dumme nok. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Kan vel også tolkes som at man må ha over 120 i IQ for å i det hele tatt skjønne seg på Opera, mens de andre browserne er mer for "folk flest". Takke meg til en browser som er enkel og effektiv fremfor drøssevis av tilleggsfunksjoner. Synes likevel det virker rart at hver 3. forumbruker bruker Firefox... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Haha, herlig tabloid undersøkelse. Men som i mange andre tilfeller så kan det jo tolkes på forskjellige måter, slik som Oslo72 sier. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Takke meg til en browser som er enkel og effektiv fremfor drøssevis av tilleggsfunksjoner. Hva legger du egentlig i det utsagnet her? Du prøver vel ikke å påstå at Opera er en vanskelig nettleser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå