Jan Erik Engan Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Anno 1250 Bildet er fjernet. Beskrivelse: Fiskum gamle kirke er fra 1250. Dette er hdr bracketing med 3 eksponeringer.Rakk ikke flere,da det er noe med meg og mygg,klegg osv,så her måtte jeg rømme og er i dag helt oppspist Litt lite luft i toppen,måtte rette bildet,og skal innrømme jeg ikke fikk byttet til vidvinkel nettopp pga mygg og klegg. Lukkertider er: 1/90-1/350-1/20sek. Photomatix Pro;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Et godt komp, selv om det ble litt trangt i toppen Behagelig å studere dette bildet i stort format. I det "normale" formatet kan det virke som om bildet er for kraftig oppskrapt, særlig på trærne til venstre. Men i stort format er det lett å se at så ikke er tilfelle Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Et godt komp, selv om det ble litt trangt i toppen Behagelig å studere dette bildet i stort format. I det "normale" formatet kan det virke som om bildet er for kraftig oppskrapt, særlig på trærne til venstre. Men i stort format er det lett å se at så ikke er tilfelle Takker.Oppskarping som du kaller det her,eller det som ser ut som oppskarpingen,er Lusicart og pluginen Sculpture.Tror nok jeg kunne klart meg uten det filtret. Takker Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Et behagelig bilde i duse, gode farger. Liker motivet, gir en god ro å se på Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Et behagelig bilde i duse, gode farger. Liker motivet, gir en god ro å se på Tusen takk;) Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Fint bilde. Liker når HDR lager dybde og gir mange farge-lys detaljer i bildet uten at det ser 'kunstig' ut når det gjelder landskap. Her har du lyktes veldig godt. Moro å se. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Fint bilde. Liker når HDR lager dybde og gir mange farge-lys detaljer i bildet uten at det ser 'kunstig' ut når det gjelder landskap. Her har du lyktes veldig godt. Moro å se. Takker så mye Lenke til kommentar
karoald Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Dette likte eg godt-trur det er kompen som skårer her. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Dette likte eg godt-trur det er kompen som skårer her. Takker så mye Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Anno 1250 Fiskum gamle kirke er fra 1250. Dette er hdr bracketing med 3 eksponeringer.Rakk ikke flere,da det er noe med meg og mygg,klegg osv,så her måtte jeg rømme og er i dag helt oppspist Litt lite luft i toppen,måtte rette bildet,og skal innrømme jeg ikke fikk byttet til vidvinkel nettopp pga mygg og klegg. Lukkertider er: 1/90-1/350-1/20sek. Photomatix Pro;) Link til bildesiden Fin komp det første en legger merke til,fint lys/skygger var det neste,muligens litt overlys på noe av himmelen,så ble det + for historien og myggen for oss ser deg for meg Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Fin utsnitt og bilde, synes ikke hdr'n løfter bildet her. For meg blir det liksom litt daillat. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Anno 1250 Fiskum gamle kirke er fra 1250. Dette er hdr bracketing med 3 eksponeringer.Rakk ikke flere,da det er noe med meg og mygg,klegg osv,så her måtte jeg rømme og er i dag helt oppspist Litt lite luft i toppen,måtte rette bildet,og skal innrømme jeg ikke fikk byttet til vidvinkel nettopp pga mygg og klegg. Lukkertider er: 1/90-1/350-1/20sek. Photomatix Pro;) Link til bildesiden Fin komp det første en legger merke til,fint lys/skygger var det neste,muligens litt overlys på noe av himmelen,så ble det + for historien og myggen for oss ser deg for meg Hehe..ja vet ikke hva det er med mitt blod..men skal du på skauen...ta med meg og du vil ikke se en eneste mygg/klegg rundt deg...alle kommer til meg. Takker for kommentar Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Fin utsnitt og bilde, synes ikke hdr'n løfter bildet her. For meg blir det liksom litt daillat. Ja det som er greia med hdr da.Enten blir det for mye trykk..eller for lite,som her mener du.Men det tar jeg mg ikke nær av...ikke mulig å gjøre ett bilde alle liker. Takker for kommentar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg