Gå til innhold

BK: Anno 1250

Anbefalte innlegg

Anno 1250

Bildet er fjernet.

Beskrivelse:

Fiskum gamle kirke er fra 1250.

Dette er hdr bracketing med 3 eksponeringer.Rakk ikke flere,da det er noe med meg og mygg,klegg osv,så her måtte jeg rømme og er i dag helt oppspist ;) Litt lite luft i toppen,måtte rette bildet,og skal innrømme jeg ikke fikk byttet til vidvinkel nettopp pga mygg og klegg.

Lukkertider er: 1/90-1/350-1/20sek.

Photomatix Pro;)

Link til bildesiden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et godt komp, selv om det ble litt trangt i toppen

Behagelig å studere dette bildet i stort format.

I det "normale" formatet kan det virke som om bildet er for kraftig oppskrapt, særlig på trærne til venstre. Men i stort format er det lett å se at så ikke er tilfelle

Lenke til kommentar

Et godt komp, selv om det ble litt trangt i toppen

Behagelig å studere dette bildet i stort format.

I det "normale" formatet kan det virke som om bildet er for kraftig oppskrapt, særlig på trærne til venstre. Men i stort format er det lett å se at så ikke er tilfelle

Takker.Oppskarping som du kaller det her,eller det som ser ut som oppskarpingen,er Lusicart og pluginen Sculpture.Tror nok jeg kunne klart meg uten det filtret.

Takker :thumbup:

Lenke til kommentar

Anno 1250

dsc_4088_89_90_tonemapped.127x84.jpg

Dette er hdr bracketing med 3 eksponeringer.Rakk ikke flere,da det er noe med meg og mygg,klegg osv,så her måtte jeg rømme og er i dag helt oppspist ;) Litt lite luft i toppen,måtte rette bildet,og skal innrømme jeg ikke fikk byttet til vidvinkel nettopp pga mygg og klegg.

Photomatix Pro;)

Link til bildesiden

Fin komp det første en legger merke til,fint lys/skygger var det neste,muligens litt overlys på noe av himmelen,så ble det + for historien og myggen for oss ser deg for meg :roll::whistle:

Lenke til kommentar

Anno 1250

dsc_4088_89_90_tonemapped.127x84.jpg

Photomatix Pro;)

Link til bildesiden

Fin komp det første en legger merke til,fint lys/skygger var det neste,muligens litt overlys på noe av himmelen,så ble det + for historien og myggen for oss ser deg for meg :roll::whistle:

Hehe..ja vet ikke hva det er med mitt blod..men skal du på skauen...ta med meg og du vil ikke se en eneste mygg/klegg rundt deg...alle kommer til meg. Takker for kommentar ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...